Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z poprawą bilansu wodnego poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej na terenie miasta Chojnice wraz z promocją projektu, w zakresie obejmującym m.in.: a) rozbudowę koryta Strugi Jarcewskiej na długości 230 m, b) rozbudowę koryta kanałów Nr I i II (łączących zbiorniki wodne 1÷3) o długości 142 m, c) odbudowę koryta rowów odwadniających o dług. 743 m, d) wymiana istniejącej przepompowni o wydajności q = 150 l/s na przepompownie o wydajności q = 450 l/s, e) rozbudowę istniejącego zbiornika retencyjnego (zbiornik nr 1 o pow. 1,38 ha), f) budowę dwóch zbiorników retencyjnych (zbiornik nr 2 o pow. 0,44 ha i zbiornik nr 3 o pow. 0,48 ha), g) budowę obiektów inżynierskich (trzy mosty o szerokości 5,0 m i długości 12,29 m na palach Franki i pięć kładek o szerokości 4 m i długości 12,29 m na palach Franki, wloty i wyloty, budowla piętrząco-upustowa, zastawka, próg kierujący, i inne), h) budowę urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych i przepływów bieżących do objętości przepływów q = 200 l/s: - zestaw nr 1: osadnik-separator, - zestawy nr 2 i 3: studzienka z regulatorem przepływu-osadnik-separator-studzienka zrzutowa, i) przebudowę i rozbudowę zasilania energetycznego i usuniecie kolizji oświetlenia, wraz z towarzyszącymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną, j) karczowanie wyciętych drzew z wywózką karpin, nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów, wykonanie opasek żwirowych dla ochrony drzew, k) promocja projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200.000,- PLN 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót melioracyjnych i hydrotechnicznych o łącznej wartości min. 10 mln zł, w tym co najmniej 1 inwestycji hydrotechnicznej, w zakres której wchodziła budowa posadowienia na palach żelbetowych oraz 1 inwestycji melioracyjnej, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - Wykażą się przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 50 pracowników. - Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, w tym pracownikami kadry technicznej, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem, z czego co najmniej : a) 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą min. 5-cio letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub równoważne, b) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży hydrotechnicznej, posiadającą min. 5 letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie budowli hydrotechnicznych, lub równoważne, c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży mostowej, posiadającą minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności mostowej, lub równoważne, d) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży melioracyjnej, posiadającą minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności melioracyjnej, lub równoważne, e) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub równoważne, f) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą min. 5-cio letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w branży elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub równoważne. Zamawiający dopuszcza pełnienie kilku powyższych funkcji przez jedna osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 4 mln zł, 1.4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 2 mln zł (słownie: dwa miliony złotych), i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości, do końca okresu realizacji zamówienia. 1.5. Udziela minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia), b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - załącznik nr 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załączniki nr 3 i 4) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 (wg wzoru w SIWZ). Należy sporządzić wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót melioracyjnych i hydrotechnicznych o łącznej wartości min. 10 mln zł, w tym co najmniej 1 inwestycji hydrotechnicznej, w zakres której wchodziła budowa posadowienia na palach żelbetowych oraz 1 inwestycji melioracyjnej, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2) Potencjał kadrowy - załącznik nr 6 (wg wzoru w SIWZ). Należy załączyć do oferty oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym informację o kadrze technicznej posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót sanitarnych, wraz z wykazem kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w rozdz. V pkt. 1.4 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg wzoru w SIWZ). Do wykazu jw. należy załączyć: - kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub inny równoważny dokument, - oświadczenie o posiadaniu doświadczenia zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Należy załączyć do oferty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 4 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 - polisę (bez załączników), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 2 mln zł. - załącznik nr 8 - oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do zachowania ubezpieczenia na kwotę nie niższą jak 2 mln zł, do końca okresu realizacji zamówienia - załącznik nr 9 - oświadczenie o udzieleniu minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia- załącznik nr 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach