Przetargi.pl
Wykonanie wyceny nieruchomości na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wyceny nieruchomości na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na wykonaniu wyceny nieruchomości na potrzeby gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, w szczególności: 1) Wycena nieruchomości na potrzeby przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, 2) Wycena nieruchomości na potrzeby aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, 3) Wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne, 4) Wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za grunty zajęte pod fragment linii kolejowej, 5) Wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość wywłaszczoną, z podziałem na 5 Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony w punktach 3.2 - 3.6 przedmiotowej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach