Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
REGON: 00027581400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej w salach wykładowych w budynku ASP ul. Purkyniego 29/32 we Wrocławiu (I piętro) ZP-9-08-2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej, która zapewni wymianę powietrza w pomieszczeniach i usunie zanieczyszczenia. Instalację należy wykonać na I p budynku łącznika przy ul.Purkyniego 29/32. Do nawiewu świeżego powietrza przewidziano centralę zamontowaną w przestrzeni sufitu podwieszonego korytarza. Nawiew odbywać się będzie do sal wykładowych, pomieszczenia technicznego i komunikacji. W sali wykładowej nr 1 urządzenia, z których należy przewidzieć wywiew to: szafa na odczynniki, digestorium i urządzenie Suntest XLS+. W/w urządzenia nigdy nie pracują jednocześnie, dlatego wywiew przewidziano jednym układem zakończonym kwasoodpornym wentylatorem dachowym zamontowanym na podstawie tłumiącej. W sali wykładowej nr 2 wywiew przewidziano poprzez odciąg miejscowy znad stołu lub kratkę wywiewną umieszczoną w okolicach pieca-wywiew odbywać się będzie istniejącym wentylatorem kanałowym umieszczonym w pomieszczeniu technicznym. W celu ograniczenia hałasu należy zamontować tłumiki na kanale tłocznym, a kanał od czerpni do urządzenia izolować akustycznie. Centralę należy wyposażyć w kompletny układ automatycznej regulacji i sterowania dostarczany przez producenta. Wszystkie zainstalowane układy należy sprząc ze sobą. Dokładny opis instalacji zawiera załączony projekt budowlany i załączona specyfikacja STWiORB. W przypadku podania w dokumentacji projektowej, przedmiarach, STWiOR nazw handlowych materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że wyznaczają one jedynie standard, jakość materiałów i urządzeń, które mogą zostać użyte i wycenione przez Wykonawcę. Wykonawca może przyjąć do wyceny i realizacji materiały i urządzenia równoważne tzn. innego producenta, ale spełniający wymagania w sposób nie gorszy niż materiał podany w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: 2.1.1. posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA! Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł netto* każda, * w przypadku, kiedy Wykonawca otrzymał wynagrodzenie w innej walucie aniżeli PLN Zamawiający dokona przeliczenia danej waluty na PLN po średnim kursie NBP, jaki obowiązywał w dniu wskazanym przez Wykonawcę, jako termin zakończenia robót. 2.1.2 dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego Wykonawca może przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.3 wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 75.000 zł. 3. Wymagania dotyczące podmiotów występujących wspólnie: Zamawiający uzna, że warunek doświadczenia jest spełniony, jeżeli jeden z podmiotów występujących wspólnie wykaże spełnienie warunku opisanego przez Zamawiającego (doświadczenie w realizacji dwóch zamówień); warunek finansowy zostanie uznany za spełniony, jeżeli podmioty występujące wspólnie łącznie wykażą spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego (suma wykazanych środków finansowych, zdolności kredytowej). 4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 3. wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje, protokoły odbioru 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. wymagane prawem uprawnienia konieczne do kierowania robotami bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych osoby wskazanej do kierowania robotami 6. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15.12. 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów osoby wskazanej do kierowania robotami 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27