Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków czyszczących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz produktów do pielęgnacji ciała dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków czyszczących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz produktów do pielęgnacji ciała dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy środków czyszczących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz produktów do pielęgnacji ciała dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA zgodnie ze szczegółowym wykazem towarów wymienionych w załącznikach od 1 a do 1e. Wykaz asortymentu, objętego zamówieniem podany jest w załącznikach nr 1a do 1e formularzach cenowych odpowiednio do części od 1 do 5 , które zostały przygotowane w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska na okres od dnia podpisania umowy do dnia 12.08.2010r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia tj. na: Część 1 Profesjonalne środki myjące i czyszczące Część 2 Artykuły gospodarstwa domowego Część 3 Worki na odpady i artykuły jednorazowego użytku Część 4 Papier toaletowy i artykuły higieniczne Część 5 Produkty do pielęgnacji skóry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm., - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - zaoferują : a) sukcesywne wykonanie zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 12.08.2010r. b) zaakceptują 21 - dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT ( wystawionej przy każdej dostawie) wraz z kompletem dokumentów (WZ podpisany przez kierownika danego obiektu lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki ) za zamówioną część dostawy, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty. Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy lub formularze cenowe (jeżeli składane są oferty na więcej niż jedna część zamówienia) - zgodnie z zał. nr od 1a - do 1e. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( zaparafowany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4, 8) Karty charakterystyki oraz karty techniczne środków czyszczących i myjących wymienionych w formularzach cenowych - część 1 i 4 zgodnie z zał. nr 1a i 1d, 9) Próbki towarów wymienionych w części 4 - wg zał. 1d,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach