Przetargi.pl
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w gminie Sulęcin”

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sulecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w gminie Sulęcin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia „Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Sulęcin”, w zakresie jn.: • PSZOK lokalizacja nr 1 – działka 308/28 • PSZOK lokalizacja nr 2 – działka 305/2 • PSZOK lokalizacja nr 3 – działka 198/41 • PSZOK lokalizacja nr 4 – działka 216/16, 217/15 • PSZOK lokalizacja nr 5 – działka 379/7 • PSZOK lokalizacja nr 6 – działka 579 • PSZOK lokalizacja nr 7– działka 168/1 • PSZOK lokalizacja nr 8 – działka 88/22 • PSZOK lokalizacja nr 9 – działka 80/18 • PSZOK lokalizacja nr 10 – działka 84 • PSZOK lokalizacja nr 11– działka 88/16 • PSZOK lokalizacja nr 12 – działka 68/22 • PSZOK lokalizacja nr 13 – działka 379/16 • PSZOK lokalizacja nr 14 – działka 379/19 • PSZOK lokalizacja nr 15 – działka 379/4 • PSZOK lokalizacja nr 16 – działka 379/21 • PSZOK lokalizacja nr 17 – działka 168/3 • Główny punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – działka 61/4 3.2. W ramach zadania należy wykonać następujące zadania: 1) Budowa 15 elementów infrastruktury selektywnej zbiórki odpadów komunalnych- Roboty budowlano-montażowe – 15 szt. osłon śmietnikowych. Inwestycja obejmuje następujący zakres prac m.in: przygotowanie terenu pod budowę (ogrodzenie placu budowy, zdjęcie i zdeponowanie humusu, ewentualnie rozbiórki istniejących nawierzchni, i elementów betonowych –pozostałości istniejących zasieków śmietnikowych), roboty ziemne z wywozem poza teren budowy, roboty fundamentowe, montaż konstrukcji wiaty, montaż obudowy ścian wiaty, montaż dachu wraz z odwodnieniem wiaty, wykonanie podłoża i posadzki wiaty, montaż zamykanej furtki wraz z kompletem kluczy, uporządkowanie terenu. 2) Budowa 2 elementów infrastruktury selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - Roboty budowlano-montażowe - pojemniki półpodziemne (2szt.). Zakres robót budowlanych obejmuje m.in:· przygotowanie terenu podbudowę (ogrodzenie placu budowy, zdjęcie i zdeponowanie humusu, ewentualnie rozbiórki istniejących nawierzchni, i elementów betonowych –pozostałości istniejących zasieków śmietnikowych), roboty ziemne z wywozem poza teren budowy, zakup i montaż pojemników półpodziemnych, wykonanie podłoża i utwardzenia nawierzchni wokół pojemników, uporządkowanie terenu. 3) Budowa głównego PSZOK, która obejmuje m.in:  budowę kontenera socjalno-biurowego;  kontenery na odpady: zakup i montaż przewoźnego składu na odpady niebezpieczne, zakup i montaż przewoźnego składu na odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zakup i montaż kontenerów na odpady biodegradowalne i segregowane;  montaż wagi samochodowej najazdowej w celu sprawdzania tonażu przywożonych posegregowanym odpadów komunalnych;  budowę ogrodzenia;  budowę sieci zasilających energetycznych: za licznikowa instalacja elektryczna, instalacja oświetlenia kontenerów socjalno-biurowych, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja sieci logicznej, instalacja zasilania wagi najazdowej, oświetlenie placu;  wykonanie przyłącza wodociągowego: zasilanie kontenerów socjalno-biurowych, w sieć hydrantową zewnętrzną;  wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej;  wykonanie kanalizacji deszczowej z nawierzchni utwardzonej;  wykonanie nawierzchni placu (nawierzchnia nieprzepuszczalna. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wadium. 9.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 9.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 9.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9.5. Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Nr konta: 79 1240 3624 1111 0000 3063 3166 z dopiskiem na przelewie „wadium w postępowaniu nr IZiG.271.18.2019 dot. PSZOK” 9.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 9.7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:  pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty,  innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a koperta w ofercie. 9.8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.9. Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 8 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach