Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 2 szkoleń dla 15 osób bezrobotnych.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 26-21-081 , fax. 0-67 26-21-081
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kolejowa 22 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 26-21-081, fax. 0-67 26-21-081
    REGON: 57086723000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwagrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 2 szkoleń dla 15 osób bezrobotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 2 szkoleń, dla 15 osób bezrobotnych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy w ramach rezerwy MPiPS. Szkolenia w całości finansowane będą ze środków publicznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392), zwolnione z podatku VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane. W związku z powyższym cena szkolenia nie może zawierać podatku VAT. Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9-usługi szkoleniowe Część I. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego C, CE, C1, C1+E-ok.140 godz. w grupie 5 osób, finansowany ze środków Funduszu Pracy z rezerwy MPiPS. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku testu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez wojewodę. Program szkolenia musi być zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity. Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z pozn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 314)-ok. 140 godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia (w harmonogramie szkolenia-załącznik nr 5 należy rozpisać godziny zajęć teoretycznych dla grupy 5 osób jednocześnie, a godziny zajęć praktycznych dla każdego uczestnika indywidualnie) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem końcowym-zewnętrznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informacje o zgłoszeniu uczestników szkolenia do testu kwalifikacyjnego. Koszt przeprowadzenia egzaminu poprzedzającego wydanie świadectwa kwalifikacji zawodowej Wykonawca wlicza w cenę kursu. Część II.Szwacz-ok. 120 godzin w tym ok. 100 zajęć praktycznych, w grupie 10 osób, finansowany ze środków Funduszu Pracy z rezerwy MPiPS. Wymagana tematyka szkolenia:przepisy BHP i ppoż.,elementy materiałoznawstwa, szycie i wszywanie kołnierzy,szycie i wszywanie mankietów,szycie,wszywanie, naszywanie i odszywanie kieszeni, szycie rękawów, szycie i wszywanie pasków, wszywanie suwaków, naszywanie zdobień, pikowanie, wykańczanie krawędzi, wykonywanie dziurek, przyszywanie guzików, ocena jakości materiałów, wykonanie rysunków i szablonów, rozkrój materiałów, dobieranie grubości nici do tkaniny, ściegi i szwy maszynowe, szycie ze skóry naturalnej, ekologicznej i materiałów skóropodobnych oraz tkanin meblowych (obiciowych), obsługa maszyn: overlock, stębnówki, pikówki, ryglówki, haftowanie komputerowe Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwagrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach