24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w Mrągowie oraz Giżycku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody z podziałem na dwa zadania: I - wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w budynku nr 132 i 125 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo oraz zestawu pompowego do podnoszenia ciśnienia w instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku nr 132 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo; II - wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w budynku nr 3 i 105 w JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21, w budynku nr 1, 2 i 9 w JW. 4222 w Giżycku ul. Moniuszki 7 , w budynku nr 35 w 24 WOG w Giżycku ul. Nowowiejska 20 oraz w budynku nr 17 JW.2031 w Brożówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje - o każdym z tych podmiotów – w oświadczeniu, potwierdzającym brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. Wykonawca lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji hydrantowej, gazowej, instalacji kanalizacyjnych, c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót
Dodano: 2022-09-22 - KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2020-07-30 - Chemiczne czyszczenie wymienników ciepła zainstalowanych w węzłach ciepłowniczych CO/CTw/CWU w obiektach Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2019-08-30 - Chemiczne czyszczenie wymienników ciepła zainstalowanych w węzłach ciepłowniczych CO/CTw/CWU w obiektach Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2019-07-23 - Wykonanie usługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w Mrągowie, Giżycku oraz Brożówce
Dodano: 2018-11-29 - Wykonanie usługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w Mrągowie oraz Giżycku
Dodano: 2017-08-17 - Konserwacja i obsługa systemów grzewczych w okresie 36 miesięcy.
Dodano: 2017-08-04 - Wykonanie usługi serwisowej i konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody w Mrągowie oraz Giżycku
Dodano: 2017-06-30