Przetargi.pl
wykonanie usługi projektowej dotyczącej: Adaptacji byłego dworca i terenów kolejowych na potrzeby Karpaczańskiego Centrum Kultury i Turystyki

Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi projektowej dotyczącej: Adaptacji byłego dworca i terenów kolejowych na potrzeby Karpaczańskiego Centrum Kultury i Turystyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi projektowej: a) Wykonanie projektu wielobranżowego budowlano - kosztorysowego dla adaptacji i rozbudowy obiektu - 4 kpl. b) Wykonanie dokumentacji przetargowej: - przedmiarów i kosztorysów - 4 kpl. - projektów wykonawczych - 4 kpl. - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 4 kpl. W wersji papierowej i elektronicznej w formacie PDF. 1.2. Zakres prac projektowych: a) Projekt budowlano - kosztorysowy na realizację Karpaczańskiego Centrum Kultury i Turystyki na działce oznaczonej nr geodezyjnym 349/5 obręb Karpacz-2, oraz przebudowę placu przed obiektem b) Projekt zagospodarowania całego terenu działki oznaczonej nr 349/5, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z informacjami zawartymi w Programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania pn.: Adaptacja byłego dworca i terenów kolejowych na potrzeby Karpaczańskiego Centrum Kultury i Turystyki - stanowiącego załącznik do SIWZ. 1.4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. 1.5. Termin wykonania zamówienia : a) wykonanie projektu wielobranżowego (pkt 1.1.a) - do 30 kwietnia 2009 r. b) wykonanie dokumentacji przetargowej (pkt 1.1.b) - do 30 lipca 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającej przynależność tej osoby do Izby; 5. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 8. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 9 Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającej przynależność tej osoby do Izby; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, d) referencje, lub inne dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, f) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej Izby, g) Harmonogram Finansowo - Rzeczowy Usług, h) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, i) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach