Przetargi.pl
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz

Jednostka Wojskowa nr 1946 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Poznańska 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7663715 , fax. 071 7663701
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 1946
    ul. Poznańska 58 58
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7663715, fax. 071 7663701
    REGON: 93007787600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów diagnostycznych do analiz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa materiałów diagnostycznych do analiz szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 87 040.80 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1 - 900,00 zł; część 2 - 100,00 zł; część 3 - 100,00 zł; część 4 - 100,00 zł; część 5 - 100,00 zł , część 6 - 100,00 zł, część 7 - 200,00 zł; część 8 - 100 zł; część 9 - 100 zł; część 10 - 100,00 zł; część 11 - 50,00 zł; część 12 - 50,00 zł; część 13 - 50,00 zł; część 14 - 50,00 zł; część 15 - 50,00 zł; część 16 - 50,00 część 17 - 50,00 zł; część 18 - 50,00 zł; część 19 - 50,00 zł; część 20 - 150,00 zł; część 21 - 100,00 zł; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1); -oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Certyfikat ISO 9001 producenta wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski - dla wszystkich części siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Certyfikat kontroli jakości produktu dla części:od 1 do 9, część 11, część 13i 14, część od 18 do 20 siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Kartę charakterystyki substancji dla części: - część 8 poz. 9,8, 19 i 20, części od 10 do 20 siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Certyfikat kontroli jakości dla pożywek suchych i suplementów oraz pożywek konfekcjonowanych na płytkach i w butelkach z zawartością min: nazwa producenta, pożywki, suplementu, symbol produktu, nazwa produktu, numer serii, data ważności, wykaz szczepów użytych do kontroli biologicznej, podpis osoby kontrolującej (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007). -dowód wniesienia wadium (przelew na wskazane konto) - pkt 10 siwz. -pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach