Jednostka Wojskowa nr 1946 ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Poznańska 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7663715 , fax. 071 7663701
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 1946
ul. Poznańska 58 58
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7663715, fax. 071 7663701
REGON: 93007787600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 87 040.80 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1 - 900,00 zł; część 2 - 100,00 zł; część 3 - 100,00 zł; część 4 - 100,00 zł; część 5 - 100,00 zł , część 6 - 100,00 zł, część 7 - 200,00 zł; część 8 - 100 zł; część 9 - 100 zł; część 10 - 100,00 zł; część 11 - 50,00 zł; część 12 - 50,00 zł; część 13 - 50,00 zł; część 14 - 50,00 zł; część 15 - 50,00 zł; część 16 - 50,00 część 17 - 50,00 zł; część 18 - 50,00 zł; część 19 - 50,00 zł; część 20 - 150,00 zł; część 21 - 100,00 zł; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1); -oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Certyfikat ISO 9001 producenta wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski - dla wszystkich części siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Certyfikat kontroli jakości produktu dla części:od 1 do 9, część 11, część 13i 14, część od 18 do 20 siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Kartę charakterystyki substancji dla części: - część 8 poz. 9,8, 19 i 20, części od 10 do 20 siwz; (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007) -Certyfikat kontroli jakości dla pożywek suchych i suplementów oraz pożywek konfekcjonowanych na płytkach i w butelkach z zawartością min: nazwa producenta, pożywki, suplementu, symbol produktu, nazwa produktu, numer serii, data ważności, wykaz szczepów użytych do kontroli biologicznej, podpis osoby kontrolującej (PN-ISO 17025:2005+Apl:2007). -dowód wniesienia wadium (przelew na wskazane konto) - pkt 10 siwz. -pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Cykliczne dostawy odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych 5-Diff z podajnikiem oraz dzierżawą czytnika OB i urządzenia do automatycznego barwienia preparatów hematologicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę pasków do analizatora moczu typ URISYS 11800 oraz dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do analizatora alergenów typ UNICAP 100 wraz z serwisem analizatorów
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników do ilościowego oznaczania CRP i morfologii 18 parametrowej 3 diff. wraz z dzierżawą aparatu przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2016-07-27 - Cykliczne dostawy odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu pomocniczego
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów w terminie od dnia podpisania umowy do 1.08.2019r.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z odpłatną dzierżawą aparatu do barwienia oraz przeciwciał stężonych do diagnostyki in vitro.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów do hodowli, identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i oznaczania lekoworażliwości drobnoustrojów oraz analizatora do automatycznego monitorowania posiewów krwi i płynów ustrojowych, z podziałem na zadania/pakiety, przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa oznaczeń CLOSTRIDIUM DIFFICILE GDH + TOX A/B na potrzeby Pracowni Mikrobiologii Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej przez okres 36 miesięcy, nr sprawy: 52/Med./2016
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania oznaczeń parametrów krytycznych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-06-06