Gmina Gubin ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, Obrońców Pokoju 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 48 68 3591640 , fax. 683594546
- Data zamieszczenia: 2024-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 48 68 3591640, fax. 683594546
REGON: 970770250 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – (licząc od momentu zgłoszenia)- w linii kablowej - do 7 dni roboczych, - w linii napowietrznej - do 4 dni roboczych,- wymiana przepalonych źródeł światła - do 10 dni roboczych,interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 5 godzin. 2. W zakresie prac nie objętych częścią ryczałtową wynagrodzenia, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy doraźne zlecenia, określając w nich zakres prac. 3. Wykonawca jest upoważniony do podjęcia czynności bez zlecenia doraźnego Zamawiającego – lecz na jego rachunek, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego lub zwierząt oraz zagrożenia pożarowego. O wykonaniu tych czynności Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie 24 godz. licząc od momentu wystąpienia okoliczności. Powiadomienie powinno zawierać uzasadnienie i szczegółową kalkulację kosztów. 4. Zamawiający wyznaczy upoważnione osoby do zgłaszania usterek i awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego i prześle ich listę do Wykonawcy.5. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadań wynikających z umowy, a Wykonawca ma obowiązek udostępnienia niezbędnych informacji i dokumentów.6. Zamawiający nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania wszystkich prac wynikających z niniejszej umowy.7. Zamawiający wyraża zgodę na podzlecanie przez Wykonawcę części usług objętych umową, jednak za szkody wyrządzone przez podwykonawców pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zlecenie usług podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokumentowania wykonanych czynności, w takim przypadku § 4 ust. 7 umowy stosuje się odpowiednio. Zamawiający nie będzie realizował faktur wystawionych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez Podwykonawcę w tym zapłatę przysługującego mu wynagrodzenia . 8. Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy (Rejon Oświetleniowy Zielona Góra) wszelkie awarie i informacje o stanie oświetlenia oraz zlecenia doraźne przy pomocy platformy zgłoszeniowej9. Wykonawca zapewnia całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod numerem 991.10. Wykonawca do umowy dołączy wykaz obiektów oświetleniowych, zestawienie statystyczne sieci, wycenę opłat stałych oraz kartę standardowych cen jednostkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeprowadzenia specjalistycznych prac porządkowych i zabezpieczających budynki nr 1 i 2 przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim po pożarze.
Dodano: 2024-07-16 - Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-03-08 - Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2023-11-13 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2023
Dodano: 2022-12-14 - Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2022-07-21 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA PRZEGLĄD, KONSERWACJĘ I NAPRAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU KUCHNI, STOŁÓWEK, MAGAZYNÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GRUP ZABEZPIECZENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM, CZERWIEŃSKU I SULECHOWIE
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
Dodano: 2021-01-11 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
Dodano: 2020-12-18