Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    Głusko 19
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 570300799, 698145311, fax. -
    REGON: 81053910828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_glusko/zamowienia_publiczne; https://portal.smartpzp.pl/glusko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarrstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji budynku siedziby nadleśnictwa, budynków mieszkalnych i gospodarczych, hydroforni, oczyszczalni ścieków, chłodni nasion, deszczowni, pompy ciepła, sieci kanalizacyjnych, punktu przechowywania tusz dzików będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko. 2. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności w zakresie: 1) drobnych napraw dachu, 2) czyszczenia rynien, kanalizacji, 3) wymiany elementów elektrycznych, 4) malowania pomieszczeń, 5) drobnych napraw ogrodzenia, 6) naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji: wodociągowej, gazowej i ciepłej wody – bez armatury i wyposażenia, 7) napraw i wymiany wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Zakres prac obejmuje: 1) bieżącą kontrolę stanu technicznego urządzeń, drobne naprawy dachu, czyszczenie rynien, drobne naprawy ogrodzenia, dokonywanie odczytów liczników ciepła, przeglądy węzłów ciepła, drobne naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji, regulację elementów ruchomych instalacji (pozycje 1-20 w załączniku nr 6 do SIWZ), 2) naprawę dachu polegającą na wymianie poszycia lub elementów konstrukcji, naprawę elewacji, prace brukarskie, naprawę lub wymianę powierzchni podłóg, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji elektrycznej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji C.O., malowanie pomieszczeń, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów ogrodzenia, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów wyposażenia, regulacja drzwi i okien, prace malarskie, prace tynkarskie, zamiatanie, sprzątanie, koszenie (pozycje 21-72 w załączniku nr 6 do SIWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach