Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg
- Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
Głusko 19
66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 570300799, 698145311, , fax. -
REGON: 81053910828001 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_glusko/zamowienia_publiczne; https://portal.smartpzp.pl/glusko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji budynku siedziby nadleśnictwa, budynków mieszkalnych i gospodarczych, hydroforni, oczyszczalni ścieków, chłodni nasion, deszczowni, pompy ciepła, sieci kanalizacyjnych, punktu przechowywania tusz dzików będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko. Zakres prac obejmuje: 1) bieżącą kontrolę stanu technicznego urządzeń, drobne naprawy dachu, czyszczenie rynien, drobne naprawy ogrodzenia, dokonywanie odczytów liczników ciepła, przeglądy węzłów ciepła, drobne naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji, regulację elementów ruchomych instalacji (pozycje 1-20 w załączniku nr 6 do SIWZ), 2) naprawę dachu polegającą na wymianie poszycia lub elementów konstrukcji, naprawę elewacji, prace brukarskie, naprawę lub wymianę powierzchni podłóg, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji elektrycznej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji C.O., malowanie pomieszczeń, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów ogrodzenia, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów wyposażenia, regulacja drzwi i okien, prace malarskie, prace tynkarskie, zamiatanie, sprzątanie, koszenie (pozycje 21-72 w załączniku nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności w zakresie: 1) drobnych napraw dachu, 2) czyszczenia rynien, kanalizacji, 3) wymiany elementów elektrycznych, 4) malowania pomieszczeń, 5) drobnych napraw ogrodzenia, 6) naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji: wodociągowej, gazowej i ciepłej wody – bez armatury i wyposażenia, 7) napraw i wymiany wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Powyższe zapis dotyczy również wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”
Dodano: 2024-07-22 - Usługa przeprowadzenia specjalistycznych prac porządkowych i zabezpieczających budynki nr 1 i 2 przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim po pożarze.
Dodano: 2024-07-16 - Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-03-08 - Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2023-11-13 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2023
Dodano: 2022-12-14 - Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2022-07-21 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA PRZEGLĄD, KONSERWACJĘ I NAPRAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU KUCHNI, STOŁÓWEK, MAGAZYNÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GRUP ZABEZPIECZENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM, CZERWIEŃSKU I SULECHOWIE
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
Dodano: 2021-01-11