Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2023

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 761 39 50, 95 761 39 51
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    Głusko 19
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 95 761 39 50, 95 761 39 51
    REGON: 810539108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://glusko.szczecin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji budynku siedziby nadleśnictwa, budynków mieszkalnych i gospodarczych, hydroforni, oczyszczalni ścieków, chłodni nasion, deszczowni, pompy ciepła, sieci kanalizacyjnych, punktu przechowywania tusz dzików, budynków SKL będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko. Zakres prac obejmuje: 1) bieżącą kontrolę stanu technicznego urządzeń, drobne naprawy dachu, czyszczenie rynien, drobne naprawy ogrodzenia, dokonywanie odczytów liczników ciepła, przeglądy węzłów ciepła, drobne naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji, regulację elementów ruchomych instalacji (pozycje 1-20 w załączniku nr 9 do SWZ),2) naprawę dachu polegającą na wymianie poszycia lub elementów konstrukcji, naprawę elewacji, prace brukarskie, naprawę lub wymianę powierzchni podłóg, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji elektrycznej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji C.O., malowanie pomieszczeń, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów ogrodzenia, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów wyposażenia, regulacja drzwi i okien, prace malarskie, prace tynkarskie, zamiatanie, sprzątanie, koszenie (pozycje 21-71 w załączniku nr 9 do SWZ),3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji (prac) oraz miejsc ich wykonania określa Załącznik nr 9 do SWZ. Określenie wynagrodzenia należnego za wykonane i odebrane prace (rozliczenie) odbywać się będzie według ceny jednostkowej za miesiąc (pozycje 1-20 w załączniku nr 9 do SWZ), ceny jednostkowej za godzinę rzeczywistą (pozycje 21-71 w załączniku nr 9 do SWZ) podanych w Kosztorysie ofertowym.Materiały do bieżącego utrzymania i konserwacji zapewnia Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunkuzdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunkuposiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznejlub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcawykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminskładania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizowałlub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej częściprzedmiotu umowy) co najmniej 2 usługi (przez usługę rozumie się wykonywanie prac napodstawie 1 umowy) polegające na wykonywaniu prac z zakresu naprawi konserwacji odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00zł brutto każda.b) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunkudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego.c) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunkudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach