Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 6316347
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
ul. Narutowicza 38 38
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 6316347 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi geodezyjnej - podział działek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na wykonaniu podziału działek na podstawie art. 95 pkt.3 ustawy z dnia 21 sierpnia o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych w następującym zakresie: Zadanie I: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Rzuchowej gm. Pleśna, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.) cel podziału: regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1401 K (d. nr 378) Nowodworze-Rzuchowa Zadanie II: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Świebodzinie gm. Pleśna, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.) cel podziału: regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1401 K (d. nr 378) Nowodworze-Rzuchowa Zadanie III: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Nowych Żukowicach gm.Lisia Góra, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.) cel podziału: regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1371 K (d. nr 359) Zadanie IV: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Starych Żukowicach gmina Lisia Góra, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.) cel podziału: regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1371 K (d. nr 359) Zadanie V: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Starych Żukowicach gmina Lisia Góra, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.) cel podziału : regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1371 K (d.nr 359) Zadanie VI: Wykonanie podziałów wymienionych działek na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 34 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, położonych w Starych Żukowicach gmina Lisia Góra, polegający na wydzieleniu granicy drogi (podział każdej działki na 2 dz.), cel podziału : regulacja stanu prawnego drogi powiatowej nr 1371 K (d. nr 359) Zadanie VII: Wykonanie podziałów niżej wymienionych nieruchomości na podstawie art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami działek: a. (podział działki na 3 dz. według dawnych granic działki nr 92/10), (podział działki na 2 dz. według dawnych granic działki nr 92/10) położone w Tarnowie w obrębie 151,cel podziału: zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłego właściciela b. (podział działki na 2 dz.) położona w Tarnowie w obrębie 109, - cel podziału : zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłego właściciela c. (podział działki na 2 działki według dawnych granic działki nr 86), (podział działki na 4 dz. według dawnych granic działek nr : 80/2, 80/3 i 80/4), położone w Tarnowie w obrębie 199 cel podziału : zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłego właściciela - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym zakresie wykażą i udokumentują iż: a. dysponują co najmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi z zakresu geodezji i kartografii co najmniej w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania ( art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.)) bez względu na ilość zadań, na które składana jest oferta. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w 1 do 4) zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2. oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ, 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 3.a) - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, 4 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, co najmniej w zakresie o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie.
Dodano: 2016-07-26 - ZP.272.19.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w sprawach regulacji stanu prawnego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, dla założenia ksiąg wieczystych.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie czynności geodezyjno - technicznych polegających na sporządzeniu wykazów synchronizacyjnych dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu brzeskiego, województwo małopolskie, które zgodnie z zapisami ewidencji gruntów i budynków stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa
Dodano: 2016-06-23 - ZP.272.16.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i powiatu (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego.
Dodano: 2016-05-30 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.11.2016 zamówienie na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 013, 014, 015, 016 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Nowy Sącz
Dodano: 2016-05-04 - ZP.272.13.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-04-13