Przetargi.pl
Wykonanie usługi czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02*- szlamy z odwadniania olejów w separatorach- 75/10/N

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02*- szlamy z odwadniania olejów w separatorach- 75/10/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02- szlamy z odwadniania olejów w separatorach. 2. Opróżnienie separatora będzie polegało na wypompowaniu jego zawartości - odpadu o kodzie 13 05 02 - szlamy z odwadniania olejów w separatorach oraz wymyciu ciśnieniowym ścian wewnątrz separatora i całego separatora. 3. Termin wykonania usługi ustalony zostanie telefonicznie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na minimum 7 dni przed jej wykonaniem . Wykonawca będzie odbierał odpad własnym środkiem transportu, przy wykorzystaniu własnych pojemników i własnego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotowej usługi. 4. Czyszczenie urządzenia prowadzone będzie w oparciu o zawartą umowę, w związku z czym podmiot wykonujący usługę czyszczenia separatora traktowany będzie jako wytwórca odpadu nieprowadzący instalacji, na którego ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, (Art. 17 ust. 1) lub decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami, (Art. 17 ust. 1a) . 5. Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek a mianowicie: Decyzje urzędów administracji państwowej zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadu (jeżeli Wykonawca sam unieszkodliwia odpad), oraz decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 13 05 02* lub decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami o kodzie 13 05 02* zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn.zm. ). - wymagana kopia posiadanych decyzji poświadczona za zgodność z oryginałem. 6. Jeżeli Wykonawca przekazuje odpad o kodzie 13 05 02 do unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie powinien posiadać aktualną umowę z zakładem unieszkodliwiania na odbiór i unieszkodliwianie w/w odpadu (wymagana kopia umowy poświadczona za zgodność z oryginałem). Zakład ten (firma) powinien/a posiadać wymagane przepisami prawa decyzje w zakresie gospodarowania odpadami. 7. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Za świadczoną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto za unieszkodliwienie 1 m3 odpadu o kodzie 13 05 02, a cena uwzględnia wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia. 9. Rzeczywiste ilości odebranego odpadu zostaną określone po dokonaniu czyszczenia separatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach