Gmina Stare Babice ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
Rynek 32 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
REGON: 01327185500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi bankowej polegającej na bieżącej obsłudze budżetu Gminy Stare Babice oraz jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Otwarcie rachunku bankowego. Prowadzenie rachunku bankowego. Przelewy na rachunki prowadzone w innych bankach. Przelewy na rachunki jednostek Urzędu Gminy. Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy. Przelewy papierowe. Wpłaty gotówkowe. a) na r-ki w banku klienta b) na r-ki w innych bankach Wypłaty gotówkowe. Wkłady oszczędnościowe i środków pieniężnych: Płatne na żądanie, Lokaty terminowe a. na porę nocną powyżej 10.000zł b. 48 godzin powyżej 10.000zł c. na 7 dni powyżej 10.000zł d. na m-c w kwocie powyżej 10.000zł e. na 3 m.-ce w kwocie powyżej 10.000zł. f. na 6 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł g. na 12 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł h. na 24 m-ce w kwocie powyżej 10.000zł Zainstalowanie w Urzędzie Gminy bankomatu. Zainstalowanie w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi. Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku. Udzielanie odnawialnych kredytów krótkoterminowych. Poręczenia płatności za roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajaca rezygnuje z wadium przetargowego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 1 do Oferty - formularz cenowy. 2) Załącznik Nr 2 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) a) w przypadku banków krajowych - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodne z art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego lub inne właściwe podmioty; b) w przypadku banków krajowych, na które przepisy prawa nie nakładają obowiązku uzyskania zezwolenia - wskazanie odrębnych przepisów prawa uprawniających je do wykonywania czynności bankowych; c) w przypadku banków zagranicznych posiadających w Polsce swoje oddziały lub przedstawicielstwa - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego; d) w przypadku banków zagranicznych i instytucji kredytowych mających siedzibę na terytorium państwa członkowskiego UE - powiadomienie właściwych władz nadzorczych macierzystego państwa członkowskiego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Otwarcie rachunku bankowego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 189 900,00 pln na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-12-10 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Huszlew i jednostek organizacyjnych Gminy Huszlew na okres od 01.03.2013 r. do 28.02.2016 r.
Dodano: 2013-02-19 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Sarnaki i jednostek organizacyjnych Gminy Sarnaki na okres od 11.11.2011 r. do 10.11.2015 r.
Dodano: 2011-10-28 - OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE
Dodano: 2010-10-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Huszlew i jednostek organizacyjnych Gminy Huszlew na okres od 19.02.2010 r. do 31.01.2014 r.
Dodano: 2010-02-10