Przetargi.pl
OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE

Urząd Skarbowy w Sochaczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Władysława Grabskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622118 , fax. 046 8622118
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sochaczewie
    ul. Władysława Grabskiego 4 4
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622118, fax. 046 8622118
    REGON: 75001637400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USSochaczew
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie zs. przy ul. Władysława Grabskiego 4. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych - PPD*; PPE*; PIT - 28* - podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - PIT - 36* ; PIT - 36L *PIT - 37* ; PPL* ;PIT - 7* - podatku dochodowego od osób fizycznych podatków nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą - PIT - 23* ; PIT - 37 *, PIT - 38* ;PU1* - podatku dochodowego z papierów wartościowych i instrumentów finansowych - PPW* - podatków pobieranych przez płatników, jeśli dotyczą płatności wymienionych w tiret 1 - 4 form płatności oraz - PIT - 4* ; PIT - 4R* ; PIT - 8AR * - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 2) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku od towarów i usług dla podatników opodatkowanych w formie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych lub karty podatkowej oraz prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - VAT - 7* ; VAT - 7K*; VAT - 8 *, VAT - 9* ; VAT - 10* ,VAT - 12* ; VAI*; VAT - 8 *; VAT - T* ; VAT - Z* VAT - In* ; VU1* , VU2* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 3) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku dochodowego od osób fizycznych w formie karty podatkowej KP* - podatku od spadków i darowizn - SD* - podatku od czynności cywilnoprawnych - PCC - 2* - kar porządkowych wymierzonych na podstawie przepisów ordynacji podatkowej - GK*; GKP* - opłaty skarbowej - POZOST* - opłaty restrukturyzacyjnej - OPR - podatków pobieranych przez płatników form płatności - SD - 2*; PCC - 3* - zwrot dotacji - WZD* - podatki zniesione - ZpZ* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 4) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - należności wymierzonych na podstawie przepisów karnych skarbowych: mandatów karnych kredytowanych (oryginalny druk mandatu); grzywien DPO (dobrowolne poddanie się odpowiedzialności ) - GK* ; Zkp (zryczałtowane koszty postępowania) - GK*; grzywny na podstawie orzeczeń sądowych (przepadek mienia na rzecz Skarbu Państwa) - GK * ; - należności określone w niniejszym punkcie tiret 1 pobieranych przez inkasentów; - opłaty za wydanie wypisu z rejestru zastawów skarbowych - POZOST*; - opłata za wykonywanie kopii dokumentów - POZOST*; 5) dokonywanie, w wynajmowanym od zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat nadpłat podatków z rachunków bankowych Zamawiającego prowadzonych w NBP O/O Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 6) dokonywanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat podatku VAT wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym z rachunku bankowego Zamawiającego prowadzonego przez NBP OO Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 7) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych (zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego imiennym wykazem poborców skarbowych zatrudnionych u Zamawiającego ) a) na rachunki bankowe Zamawiającego prowadzone w NBP O/O Warszawa b) na rzecz Zamawiającego ściągniętych na podstawie tytułów wykonawczych kosztów egzekucyjnych i opłaty komorniczej na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP O/O Warszawa, 3. Od wpłat i wypłat, o których mowa w ust. 2, Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych. 4. Dokonywanie przez Wykonawcę wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 następuje z otrzymanych środków pieniężnych przekazanych przez Zamawiającego : 1) z rachunku 07101010100161992223000000 dotyczące zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych, 2) z rachunku 98101010100161992227000000 dotyczące nadpłat karty podatkowej i podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, 3) z rachunku 57101010100161992222000000 dotyczące zwrotu wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym zgodnie z decyzją Naczelnika Urzędu, na rachunek Wykonawcy 5. Podstawą dokonywania wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 jest dowód wypłaty KW wraz z zestawieniem oraz wystawione przez Zamawiającego w trzech egzemplarzach, który zawiera dane umożliwiające identyfikację podatnika. 6. Wypłaty dokonywane będą przez Wykonawcę począwszy od następnego dnia po otrzymaniu środków na rachunek Wykonawcy, oraz dowodów wypłaty KW wraz z zestawieniami. 7. Wykonawca realizuje wypłaty w terminie jednego miesiąca od dnia przekazania środków wraz z zestawieniem i dowodami KW. Nie zrealizowane wypłaty Wykonawca przekazuje na właściwe rachunki Zamawiającego łączną kwotą wraz z zestawieniem i dowodami KW. 8. Wykonawca przekazuje otrzymane wpłaty na bieżąco, bezpośrednio przy wpłacającym na wskazany rachunek przez wpłacającego zgodnie z brzmieniem wskazanym przez Zamawiającego rachunków bankowych w NBP O/O Warszawa 9. Czas pracy punktu kasowego określa się na : 1) od poniedziałku do piątku, w godzinach : 8 : 00 - 15 : 00, z możliwością wydłużenia czasu pracy wg potrzeb Zamawiającego (w szczególnych okolicznościach i w terminach uzgodnionych przez Wykonawcę i Zamawiającego) oraz z 15 minutową przerwą dla pracownika w godz. 12 : 00 - 12 : 15 2) w wybrane soboty, z zastrzeżeniem że będą to nie więcej niż cztery soboty w ciągu roku kalendarzowego. O konieczności świadczenia obsługi kasowej w sobotę Zamawiający zawiadomi telefonicznie, bądź pisemnie Wykonawcę każdorazowo co najmniej na trzy dni wcześniej. 10. Wykonawca może w udostępnionym pomieszczeniu kasowym przyjmować inne niż wymienione w ust.2 należności oraz dokonywać wypłat innych niż wymienione w ust.2 należności, z zastrzeżeniem, że zachowane zostanie pierwszeństwo dla wpłat i wypłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych od klientów, wpłat dokonywanych przez poborców skarbowych . 11. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wykonanie usługi obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie poprzez wynajęcie pomieszczenia kasowego o powierzchni 16, 6 m2, zlokalizowanego na parterze budynku siedziby głównej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, przy ul. Władysława Grabskiego 4: 1) miesięczny koszt wynajmu pomieszczenia kasowego wynosi brutto 398, 40 zł /słownie : trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych i czterdzieści groszy/; 2) szczegółowe zasady najmu pomieszczenia kasowego określone zostały w załączniku Nr 2 do SIWZ Średnia ilość dokonywanych w kasie wpłat, w ciągu jednego miesiąca - 1 242 sztuki, na kwotę 446 402 zł. Średnia ilość dokonywanych w kasie wypłat, w ciągu jednego miesiąca - 128 sztuk, na kwotę 118 476 zł. 12. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. * Symbol formularza - tytułu płatności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USSochaczew
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach