Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Sarnaki i jednostek organizacyjnych Gminy Sarnaki na okres od 11.11.2011 r. do 10.11.2015 r.

Gmina Sarnaki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-220 Sarnaki, ul. Berka Joselewicza 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3599198 , fax. 083 3599198
  • Data zamieszczenia: 2011-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sarnaki
    ul. Berka Joselewicza 3 3
    08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie
    tel. 083 3599198, fax. 083 3599198
    REGON: 03023768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Sarnaki i jednostek organizacyjnych Gminy Sarnaki na okres od 11.11.2011 r. do 10.11.2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Sarnaki i jednostek organizacyjnych Gminy Sarnaki na okres od 11.11.2011 r. do 10.11.2015 r. W tym : 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków dla następujących podmiotów: -Gmina Sarnaki -Urząd Gminy Sarnaki -Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach -Gminny Zespół Obsługi Szkół w Sarnakach -Zespół Szkół w Sarnakach -Zespół Szkolno Przedszkolny w Serpelicach -Przedszkole Samorządowe w Serpelicach -Gminna Biblioteka Publiczna w Sarnakach -Gminny Ośrodek Kultury w Sarnakach Przedmiot zamówienia obejmuje również otwarcie i prowadzenie następujących rachunków : -Rachunków pomocniczych i celowych, -Rachunków sum na zlecenie i depozytowych -Innych rachunków zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego -Możliwość pracy w elektronicznym systemie w zakresie realizacji zadań płatniczych 2. Prowadzenie obsługi kasowej w tym : - dokonywanie wypłat gotówkowych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - realizacja poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych . Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za : - sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, - otwieranie i zamykanie rachunków bankowych, - realizację wszystkich przelewów wewnętrznych, - wypłat gotówkowych, - druki czeków i opłat za zaświadczenia i opinie bankowe, - wpłaty gotówkowe na rachunek Zamawiającego przez osoby trzecie . 3. Udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego na następujących warunkach : -kredyt ma charakter odnawialny, - kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytowej, - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, - kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany w każdym roku budżetowym na wniosek Gminy Sarnaki w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Zamawiającego na dany rok budżetowy, - spłata części lub całości kredytu następuje codziennie równocześnie z wpływem dochodów budżetu Gminy na rachunek bieżący, - termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku, - stały dostęp do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiązywania umowy kredytu bez konieczności składania dodatkowego wniosku, - odsetki od kredytu naliczane są od kwoty wykorzystanego kredytu . 4. Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych ze wszystkich obsługiwanych rachunków bankowych w formie papierowej. 5. Możliwość zainstalowania systemu bankowości elektronicznej, wdrożenia usługi bankowej dla budżetu i jednostek organizacyjnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i przeszkolenie pracowników . 6. Możliwość korzystania z podpisu elektronicznego w systemie bankowości elektronicznej . 7. Gotowość doradztwa finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sarnakigw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach