Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w podziale na części: Część 1 zamówienia - KAWA, HERABATA, NAPOJE - realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r. Termin płatności - 14 dni do otrzymania faktury VAT. Część 2 zamówienia - PACZKI - dostawa paczek ze słodyczami z okazji Świat Bożego Narodzenia. Termin realizacji zamówienia nastąpi w terminie 14-21.12.2009 r. Termin płatności - 7 dni od dnia otrzymania faktury VAT. Część 3 zamówienia - SŁODYCZE - realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r. Termin płatności - 14 dni do otrzymania faktury VAT. Część 4 zamówienia - CIASTA - realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r. Termin płatności - 14 dni do otrzymania faktury VAT. Część 5 zamówienia - OWOCE, ORZECHY - realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r. Termin płatności - 14 dni do otrzymania faktury VAT. Część 6 zamówienia DANIA GOTOWE, WĘDLINY, PIECZYWO - realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r. Termin płatności - 14 dni do otrzymania faktury VAT. Na podstawie art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana produktu na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji - dotyczy części 1,3,4,5 i 6, w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury lub pojemności niż określona w formularzu oferty Wykonawcy Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów konfekcjonowanych - po uzgodnieniu i akceptacji przez obie strony Umowy - dotyczy części 1,3,4,5 i 6, w przypadku zmiany gramatury lub pojemności artykułów spożywczych ceny jednostkowe będą przeliczane proporcjonalnie - dotyczy części 1,3,4,5 i 6, w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego - dotyczy każdej części postępowania, przewiduje się możliwość zmiany umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności - dotyczy każdej części postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach