Przetargi.pl
Naprawa systemu sterowania obiegiem cieplnym w ZUSOK

Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 04-459 Warszawa, ul. Gwarków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6790076 w. 410 , fax. 022 6790076
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych
    ul. Gwarków 9 9
    04-459 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6790076 w. 410, fax. 022 6790076
    REGON: 01482571200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zusok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa systemu sterowania obiegiem cieplnym w ZUSOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie systemu sterowania obiegiem cieplnym w ZUSOK: (1) W skład systemu sterowania wejdą: (a) sterownik modułowy z odpowiednią ilością wejść/wyjść analogowych i dwustanowych, wraz z oprogramowaniem narzędziowym i komunikacyjnym, zaprogramowany tak, aby mógł zastąpić wszystkie obecnie używane pojedyncze regulatory; (b) system wizualizacji i rejestracji danych z panelem operatorskim z odpowiednią synoptyką; (c) moduły komunikacji z istniejącym w ZUSOK systemem SCADA; (2) Wykonawca dostarczy system i zamontuje go w pulpicie operatorskim nastawni ZUSOK, dokona przełączeń sygnałów z istniejących regulatorów do własnego systemu i go uruchomi. (3) Wykonawca dostarczy pełną dokumentację powykonawczą: elektryczną, automatyczną i informatyczną zainstalowanego systemu. (4) Wdrażany systemu będzie wymagał testowania w celu dopracowania go do wymagań obiegu cieplnego ZUSOK, aż do czasu bezkonfliktowego zastąpienia starych układów regulacyjnych dostarczonym systemem w postoju remontowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 387400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie III 2) będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi na podstawie tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w punkcie IV 8) i formie określonej w punkcie IV 1) SIWZ następujące dokumenty: a) Ofertę składająca się z: (1) Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców); (2) Informacji określonej w punkcie IV 11) niniejszej specyfikacji w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług; (3)Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie III 2) b) niniejszej specyfikacji tj. (1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, (2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (3) Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długośc okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zusok.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach