Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimy 2009/2010 i 2010/2011 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach na terenie Powiatu Łosickiego.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Wiejska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 359 02 32 , fax. 083 3590288
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach
    ul. Wiejska 3 3
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 359 02 32, fax. 083 3590288
    REGON: 03023892000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.losice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimy 2009/2010 i 2010/2011 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach na terenie Powiatu Łosickiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimy 2009/2010 i 2010/2011 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach na terenie Powiatu Łosickiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie obsługi piaskarki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt.1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty określone w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzucenia lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu o rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3.1 i 3.2 do SIWZ). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie V ppkt.1 SIWZ oferta musi zawierać: - wypełniony formularz Potencjał kadrowy - (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w którym Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobą, która ma wymagane doświadczenie obsługi piaskarki, - wypełniony formularz Potencjał techniczny- (Załącznik Nr 5 do SIWZ), w którym Wykonawca oświadcza, że dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 i 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzucenia lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach