Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 267
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7564200, 7564312 , fax. 025 7564049, 7564312
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej
ul. Warszawska 267 267
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 025 7564200, 7564312, fax. 025 7564049, 7564312
REGON: 14003076800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Żandarmerii Wojskowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu policyjnego: - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu policyjnego: Zadanie I - sprzęt specjalistyczny Gogle-okulary ochronne - 100 szt. Rękawice taktyczne - 100 par Kominiarka czarna z tkaniny trudnopalnej - 50 szt. Bielizna termiczna - 120 kpl. Skarpetki termiczne - 300 par Buty taktyczne - 50 par Kabura Fobus obrotowa - 100 szt. Pokrowiec Fobus na 1 magazynek - 50 szt. Pokrowiec Fobus na 2 magazynki - 80 szt. Zadanie II - kamizelka taktyczna z możliwością montażu wkładów balistycznych - 25 kpl. Zadanie III - kamizelka taktyczna - 50 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 352000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Całość zamówienia 6 200 złotych /słownie: sześć tysięcy dwieście złotych/. Zadanie I - 3.500 złotych Zadanie II - 1.300 złotych Zadanie III - 1.400 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 PZP tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy sprzętu wymienionego w formularzu cenowym o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia (dotyczy każdej wymienionej pozycji), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) tj. - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy PZP - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wniosą wadium Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 1.5. W przypadku podmiotów zbiorowych - także aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 1.6. Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 i art.24 ustawy PZP; 1.7. Odpowiedni dowód potwierdzający wniesienie wadium 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu wymienionego w formularzu cenowym o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia (dotyczy każdej wymienionej pozycji), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą zawierać informacje o wykonaniu dostawy z należytą starannością, opis wykonanej dostawy i jej wartość
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia (w dniach)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zw.wp.mil.pl/przet.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KARTRIDŻÓW TRENINGOWYCH DO URZĄDZENIA TASER X2
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu RMP-75 ml. w ilości 11.110 szt. 92/Cut/16/ŁW
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO, tj: ZESTAW WYWAŻENIOWY, ZESTAW DOPOSAŻENIA TARCZY BALISTYCZNEJ NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ - RZP/19/PN/S/2016
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu RMP-75 ml. w ilości 11.110 szt. 62/Cut/16/ŁW
Dodano: 2016-03-10 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO, tj: ZESTAW WYWAŻENIOWY, ZESTAW DOPOSAŻENIA TARCZY BALISTYCZNEJ NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2016-02-26 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO, w tym: URZĄDZENIA DO ZOBRAZOWANIA MIEJSCA ZDARZENIA Z POWIETRZA oraz ŚMIGŁA I OSŁONY ŚMIGIEŁ DO URZĄDZENIA DJI Phantom 2 Vision + NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu RMP-75 ml. w ilości 11.110 szt. 14/Cut/16/ŁW
Dodano: 2016-02-09 - Zakup policyjnych tarcz ochronnych nr sprawy, Sprawa nr 8/Cut/16/EZ/ŚDM/NATO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa kolczatek drogowych
Dodano: 2016-02-05 - Zakup Kartridży do paralizatora elektrycznego TASER - nr postępowania 272Cut/15/TG
Dodano: 2015-12-02