Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. 11 Listopada 78
28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
tel. +48158643241, fax. +48158646876
REGON: 000302391 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozdzielni instalacji sanitarnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są "Wykonanie rozdzielni instalacji sanitarnych" realizowanych w ramach inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa szpitalnego oddziału ratunkowego celem rozwoju systemu ratownictwa medycznego w powiecie staszowskim". 2. Zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki: dokumentacja techniczna (załącznik numer 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik numer 6 do SIWZ). 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie z opisem zawartym w siwz, umowie, w dokumentacji technicznej (załącznik numer 1) oraz zgodnie z: •aktualną wiedzą techniczną, •obowiązującymi normami technicznymi, •obowiązującymi przepisami i aprobatami technicznymi, •w zakresie, terminach i na zasadach określonych w niniejszej umowie, •należytą starannością, •bezpieczeństwem, •dobrą jakością, •właściwą organizacją, •zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami, •wskazówkami i zaleceniami inspektorów nadzoru, •uzgodnieniami z Zamawiającym. 5.Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i innymi informacjami niezbędnymi do przygotowania oferty znajdującymi się w załączniku - (Dokumentacja techniczna). 6.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność zakresu, kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym, Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalając termin składania ofert tożsamy z minimalnym terminem składania ofert określonym w ustawie Pzp. 7.Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1570). 8.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 09323000-9, 45303333-0. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu. 11.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 12.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. - Dz.U. z 2018 r. poz. 917). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: a)Formularz oferty; b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, d)Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, e)Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. – (jeżeli Wykonawca dokonał takiego zastrzeżenia w swojej ofercie); f)Aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu – W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, g)Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”
Dodano: 2023-07-18 - „Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”
Dodano: 2023-05-02 - „Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”
Dodano: 2023-05-02 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie”
Dodano: 2023-02-28 - "modernizacja budynku mieszkalnego osady leśnej leśnictwa Szczeka"
Dodano: 2022-09-13 - Rozbudowa instalacji kontroli dostępu, telewizji dozorowej i sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-10-06 - Rozbudowa instalacji kontroli dostępu, telewizji dozorowej i sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-08-19 - „Rozbudowa instalacji kontroli dostępu, telewizji dozorowej i sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie”
Dodano: 2020-07-30 - Doposażenie i poprawa standardu funkcjonowania stołówki w Szkole Podstawowej w Stopnicy poprzez przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych
Dodano: 2020-07-03 - „MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW MWiK W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM, UL.MOSTOWA 72”
Dodano: 2020-06-09