Przetargi.pl
„Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413765403 , fax. 413765980
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413765403, fax. 413765980
    REGON: 291010547
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacji inwestycji pn. „Modernizacja obiektów oświatowych Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy”2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie prac modernizacyjnych w tym termomodernizacyjnych oraz remontowych w dwóch obiektach oświatowych zlokalizowanych na terenie miejscowości Wójcza stanowiących mienie Gminy Pacanów zarządzanych przez Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Wójczy.3. W szczególności zakres zamówienia obejmuje: 1) Szkoła Podstawowa w Wójczy:a) Podstawowe parametry obiektu: • budynek dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony, wysokość budynku – 10,98 m, powierzchnia użytkowa zabudowy – 548,50 m2, powierzchnia użytkowa -1037,4 m2, kubatura – 5 797,60 m3.b) Zakres robót: • wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych, • wymiana instalacji wewnętrznych w tym: wymiana instalacji centralnego ogrzewania, elektrycznej wraz z oświetleniem, wymiana instalacji cwu, kanalizacyjnej, instalacji wody p.poż, montaż nowych instalacji niskoprądowych, (teletechnicznych), remont instalacji gazowej,• remont kotłowni wraz z wymianą źródła ogrzewania na nowe energooszczędne w tym montaż dwóch nowych kotłów gazowych kondensacyjnych o łącznej mocy 100 kW wraz z montażem pompy ciepła pracującej w układzie biwalentnym, kompletną instalacją, armaturą ( zasobnik cwu, zmiękczacz wody) i sterowaniem, • montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku z podłączeniem do instalacji,• wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz budynku w tym wykonanie nowych posadzek (kotłownia, sanitariaty), sufitów podwieszanych, wymiana stolarki wewnętrznej, wykonanie robót wykończeniowych po przeprowadzonych robotach instalacyjnych (w tym m.in. uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie), montaż osłon,• kompleksowy remont łazienek w tym wykonanie nowych posadzek z gresu, okładzin z płytek ceramicznych, białym montażem, armaturą, montażem kabin ustępowych i wyposażeniem,• wymiana części stolarki zewnętrznej,• ocieplenie stropodachu wraz z remontem kominów, wymianą obróbek blacharskich i rynien spustowych,• wymiana instalacji odgromowej,• wykonanie robót izolacyjnych ścian fundamentowych,• ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej elewacji,• wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu w tym remont schodów 2) Samorządowe Przedszkole w Wójczy:a) Podstawowe parametry obiektu: • budynek jednokondygnacyjny częściowo podpiwniczony kryty dachem dwuspadowym, wysokość budynku – 7,26 m, powierzchnia użytkowa- 150,70 m2, powierzchnia zabudowy – 221,70 m2, kubatura – 1 107,65 m3.b) Zakres robót: • wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych w tym rozbiórka utwardzeń betonowych wokół budynku,• naprawa uszkodzonych ścian fundamentowych i wykonanie ich zabezpieczenia, • wykonanie robót izolacyjnych ścian fundamentowych,• wymiana niezbędnych obróbek blacharskich,• wymiana instalacji odgromowej,• ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej elewacji,• wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu w tym wykonanie nowych opasek oraz wymiana fragmentu ogrodzenia.4. Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownia Projektowa Aldona Krakowiak, ul. Krakowska 9, 28-200 Staszów- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót,stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.UWAGA : Załączona dokumentacja projektowa zawiera pełny zakres planowanych prac modernizacyjnych, natomiast zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wymiany części stolarki zewnętrznej oraz posadzek zgodnie z załączonym przedmiarem robót. W odniesieniu do stolarki zewnętrznej wymianie podlegają okna drewniane na poziomie piwnic oraz drzwi główne wejściowe, natomiast w zakresie posadzek wykonanie nowych przewidziano w pomieszczeniach kotłowni oraz sanitariatach. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest uwzględnić ten fakt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 24 maja 2023 r. godz. 09.00, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 58 8517 0007 00400400 0172 0020 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: IGPM.271.5.2023”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenie zawodowe:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie /rozbudowie/remoncie/budynku o wartości minimum 600 000 zł brutto każda,W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokonaodpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że posiada wymagane powyżej doświadczenie. Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót wykonanych przez różnych wykonawców w ramach wymaganego powyżej doświadczenia, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 wykonanych robót.W przypadku, gdy żaden z wykonawców nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, z uwzględnieniem zasad opisanych w zdaniu poprzednim.b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga:W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.),Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych – zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117),dotyczące świadczenia usług transgranicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie ich łącznego potencjału kadrowego.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. W takim przypadku zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie łącznego potencjału kadrowego wykonawcy i podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach