Przetargi.pl
„MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW MWiK W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM, UL.MOSTOWA 72”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=868
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW MWiK W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM, UL.MOSTOWA 72”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Podstawowy opis stanu istniejącego kotłowni. Kotłownia Oczyszczalni Ścieków MWiK Ostrowiec ul. Mostowa 72 dostarcza, energię cieplną dla potrzeb centralnego ogrzewania zespołu budynków technicznych zaplecza oraz ciepła technologicznego do podgrzewania osadu zbiorników fermentacyjnych WKF nr 1 i WKF nr 2 . Parametry kotłowni z uwagi na istniejące instalacje 90/70 oC. W chwili obecnej kotłownia wyposażona jest w trzy jednostki kotłowe: a) jeden kocioł prod. IMP Wagner typ WK 420 o wydajności 420 kW, montaż - rok produkcji 1998, wyposażony w palnik dwustopniowy I st.-200 kW, II st.-400 kW opalany gazem ziemnym typ E lub biogazem, palnik produkcji IMP Wagner typ WAG-3. b) dwa kotły prod. IMP Wagner typ WK 340 o wydajności 340 kW każdy, montaż - rok.1998 produkcji, wyposażone w palnik dwustopniowy I st.-200 kW, II st.-340 kW, kotły opalane biogazem wraz możliwością do adaptacji tj. ustawienia procesu spalania na palniku dla spalania gazu ziemnego typ E, palnik typ WAG-2. Urządzenia pracują w kaskadzie. Poszczególne stopnie palników włączane wg. wytycznych sterowania i sygnalizacji. Praca kotłowni sterowana jest automatycznie. Sterowanie zespołem kotłów za pomocą regulatora kotłowego typ ERT 02-A i regulatora centralnego typ ERT-03/04 produkcji IMP Wagner. Temperatura czynnika technologicznego CT jest zależna od temperatury osadu tłocznego do wymiennika podgrzewu osadu. Temperatura czynnika CO jest regulowana wg. temperatury zewnętrznej – regulacja pogodowa. Na terenie obiektu w odrębnym pomieszczaniu przylegającym do kotłowni zamontowany jest również agregat koogeneracyjny Vitobloc 200 wykorzystujący energię cieplną z procesu spalania wyłącznie biogazu. Agregat wytwarza energię elektryczną o mocy ok.140 kW oraz posiada wydajność cieplną ok. 200 kW. Przed złożeniem oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji w terenie. II) Opis przyjętych rozwiązań technicznych w modernizowanej kotłowni. Projektuje się w kotłowni wymianę na nowe wszystkich trzech istniejących urządzeń kotłowych tj.: - kotłów nr 2 i nr 3 typ WK 340 /kocioł + palnik wentylatorowy, - kotła nr 1 typ WK 420 /kocioł + palnik wentylatorowy. Po uzgodnieniu z Inwestorem założono, że nowe urządzenia, w kolejności stojąc w kotłowni i przed kotłami a patrząc od lewej strony: a) kocioł nr 1 /o wydajności 455 kW/będzie opalany wyłącznie gazem ziemnym typ E, b) kocioł nr 2 /o wydajności 350 kW/będzie opalany biogazem i zamiennie gazem ziemnym typ E, c) kocioł nr. 3 /o wyd.350 kW/będzie opalany wyłącznie biogazem. Projektuje się wpięcie w układ kaskadowy istniejącego agregatu koogeneracyjnego typ Vitobloc 200 tj. dopasowanie systemu wytwarzającego ciepło do nowej technologii kotłowni – tzw. praca jako obce źródło. W ramach zamówienia Wykonawca dokona zgłoszenia do odbioru urządzeń kotłowni przez Urząd Dozoru Technicznego oraz pokryje koszty tego odbioru. Uwaga: Montaż nowej technologii musi zostać bezwzględnie przeprowadzony podczas pracy w ruchu istniejących urządzeń technologicznych kotłowni . Nie istnieje możliwość czasowego wyłączenia istniejących urządzeń na czas montażu nowej technologii. Wykonawca powinien przestawić Inwestorowi do zatwierdzenia plan demontażu starych i montażu nowych urządzeń. III) Założenia do doboru urządzeń. 1. Dobór wielkości mocy kotłów dla kotłowni gazowej określono według aktualnego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania i technologii. Założono priorytet podgrzewu technologii CT . 2. Zaprojektowano nowe kotły – żeliwne niskotemperaturowe trójciągowe opalane wg powyższego zapisu, współpracujące z palnikiem gazowym nadmuchowym modulowanym. 3. Temperatura robocza wody = 90/70oC, maksymalne ciśnienie robocze wody = 0,13MPa - 0,16 MPa. 4. Zaprojektowano nowy układ automatyki i sterowania pracą trzema kotłami załączanymi w systemie kaskadowym. 5. Zaprojektowano układ sterowania kotłami, zaworem trójdrogowym i pompami z możliwością pracy automatycznej i ręcznej. 6. Kotły wraz z regulatorem i sterownikiem są przystosowane do współpracy z istniejącą kotłową instalacją technologiczną CT, wyposażoną w zawór mieszający i obiegiem centralnego ogrzewania, wyposażonym w zawór mieszający przy czym instalacja elektryczna i AKPiA, obejmująca modernizację zaprojektowana jest jako nowa. 7. Istniejące dwa zawory trójdrogowe mieszające DN 80 i D N65 wraz z siłownikiem zaprojektowano do wymiany na nowe. 8. Zaprojektowano nowy dodatkowy obieg grzewczy CT – WF-2 wraz z pompa obiegową i zaworem trójdrogowym. W modernizowanej kotłowni przewiduje się montaż nowych urządzeń kotłowych opalanych gazem, wyposażonych w nowoprojektowane palniki wentylatorowe modulowane. Czynnik grzewczy o parametrach 90/70 [oC], dostarczany będzie do budynków za pomocą istniejącej sieci ciepłowniczej CO i CT technologii. Każdy kocioł opalany gazem ziemnym i/lub biogazem zasilany będzie z istniejącej wewnętrznej instalacji gazu ziemnego oraz biogazu. Obieg instalacji grzewczej będzie zamknięty i wymuszony przez pompy obiegowe. Uwaga: inwestycja nie wymagała uzyskania pozwolenia na budowę oraz nie wymaga dokonania zgłoszenia robót budowlanych do organu administracji architektoniczno – budowlanej, zgodnie z pismem Starosty Ostrowieckiego z dnia 31.03.2020 roku znak: AB.6740.1.4.2020.SP (pismo załączone w TOMIE III, dokumentacja projektowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 8 ZP/2020, b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.6, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, 3) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a) wykaz podstawowych urządzeń, z podaniem typu, nr katalogowego, producenta: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8, b) deklaracje właściwości użytkowych, opisy podstawowych urządzeń – dla urządzeń wykazanych w Formularzu Nr 3.8, które mają być zamontowane w ramach zamówienia, celem potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom, określonym przez Zamawiającego np. karty katalogowe (dokumenty powyższe nie są wymagane, w przypadku, gdy w Formularzu Nr 3.8 Wykonawca wskaże typy urządzeń zgodne z dokumentacja projektową). II) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. III) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. IV) Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. VI) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. VII) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach