Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2012-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie rozbudowy istniejącego Systemu Monitoringu Wizyjnego IP w Oddziale Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejącego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Oddziale Prewencji Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul .Pienista 71, który obejmuje: -wykonanie dokumentacji projektowej, powykonawczej i eksploatacyjnej (wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami) Systemu Monitoringu Wizyjnego IP Oddziału Prewencji w zakresie objętym zamówieniem i zaakceptowanej przez Zamawiającego; -dostawę urządzeń i podzespołów niezbędnych do instalacji zgodnych z zatwierdzoną przez Zamawiającego specyfikacją sprzętową; - budowę infrastruktury teletechnicznej na terenie Oddziału Prewencji w postaci: a -rozbudowy istniejących rurociągów (przepustów) kablowych ziemnych łączących wskazane przez Zamawiającego miejsca; b -odcinków kabli światłowodowych i teleinformatycznych wybudowanych dla potrzeb Systemu Monitoringu Wizyjnego IP; - montaż elementów systemu monitoringu zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową powykonawczą; - uruchomienie stanowiska oglądowego; - przeprowadzenie testów sprawdzających działanie całego systemu; -przeprowadzenie testów sprawdzających działanie oprogramowania sterującego (wraz z konfiguracją obszarów podglądu/rejestracji zdarzeń wykonaną na stanowisku oglądowym systemu) i archiwizacji danych w cyfrowych rejestratorach sygnałów; - przeszkolenie użytkowników oraz dwóch administratorów systemu monitoringu wizyjnego według programu uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonych urządzeń oraz konfiguracji i zarządzania systemem; - przekazanie systemu do eksploatacji; - udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane i wmontowane urządzenia oraz materiały na okres 24 miesięcy od daty odbioru robót bez wad; -świadczenie usługi serwisowej w zakresie sprzętu i oprogramowania dostarczonego w ramach zamówienia w okresie udzielonej gwarancji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 8 do SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 9 do SIWZ i Specyfikacji sprzętowej - Załącznik nr 10 do SIWZ . 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacji technicznej i dokumentacji kosztorysowej. 4. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 5. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198 poz. 2041 z późn. zmianami). 6. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 7. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie materiałów/urządzeń równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. 8. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w SIWZ i jej załącznikach, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiednika wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych poprzez wykonanie cienkich dywaników asfaltowych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5167 E - ul. Brużyca i ul. Witosa w Aleksandrowie Łódzkim
Dodano: 2015-09-29 - Przebudowa klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu Etap II dostosowania istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2015-09-29 - Budowa prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Buczek
Dodano: 2015-08-12 - WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W INTERNACIE PSM I i II STOPNIA W KUTNIE
Dodano: 2015-07-08 - remont wolnych lokali mieszkalnych (socjalnych) przy ul. Abramowskiego 17 m 4 i Solnej 5 m 25 w Łodzi w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście.
Dodano: 2014-10-30 - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-10-21 - Przebudowa gminnych dróg transportu rolnego oraz rowów odwadniających grunty rolne w ramach zagospodarowania przestrzeni rolniczej Obiektu Świątki
Dodano: 2014-10-10 - 1. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty zewnętrzne 2. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-09-19