Przetargi.pl
Przebudowa klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu Etap II dostosowania istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych

Powiat Sieradzki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Pl. Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8226231, 8220532 , fax. 043 8227861
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sieradzki
    Pl. Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8226231, 8220532, fax. 043 8227861
    REGON: 73093478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu Etap II dostosowania istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu jako kolejnego II etapu dostosowania istniejącego budynku A przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. W zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dopuszczenia do użytkowania oraz użytkowanie tych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem, (uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające do użyłkowania poszczególne elementy przedmiotu zamówienia od właściwych służb w szczególności państwowej straży pożarnej. Podstawę opracowania stanowi ekspertyza techniczna precyzująca ogólne rozwiązania projektowe oraz postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 19 lutego 2010 r. 45 pisma znak: WZ-5595-26/2/10, WZ-5595-26/3/10 oraz WZ-5595-26/4/10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł.(słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach