Przetargi.pl
Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach publicznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha oraz na drogach wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach publicznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha oraz na drogach wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach publicznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha oraz na drogach wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zamówienie obejmuje zadanie II. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 7.000 m2. Zamówienie obejmuje: 1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych - wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 5.100 m2, 2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych, nawierzchni chodników z płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki, a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych, itp. - na powierzchni ok. 1.900 m2. Zadanie obejmuje osiedla: Lubiechów, część Szczawienka, WSSE, Poniatów, część Piaskowej Góry, część Starego Zdroju, Nowe Miasto, część Śródmieścia, Kozice, Rusinowa, Podgórze, Glinik Stary. Granicą dzielącą miasto Wałbrzych na zadanie I i na zadanie II jest droga krajowa nr 35 Golińsk-Wrocław. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych, szczegółowy zakres tych robót będzie określony w dzienniku budowy, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie do pełnienia dyżurów w dodatkowe dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz - w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych - na wniosek Zamawiającego wg potrzeb. W sytuacjach nagłych (klęsk żywiołowych) Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych powstałych nagle, a mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, nie później niż w czasie 1 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego lub uprawnione organy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych, szczegółowy zakres tych robót będzie określony w dzienniku budowy, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu. Wykonawca na zadanie I został wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego RZP/65/PN/18/2015/DR, BZP 102855-2015 z 10.07.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie II - 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach - zadanie Nr II. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach