Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r. (część II)

Powiat Brzozowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4342645 , fax. 013 4342645
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4342645, fax. 013 4342645
    REGON: 37044024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r. (część II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zadania: 1) Remont drogi powiatowej Nr 2036R Brzozów - Wara w km 0+250 do 1+700; 2) Remont drogi powiatowej Nr 2031R Orzechówka - Zagórze w km 0+850 do 1+150; 3) Remont drogi powiatowej Nr 2063R Blizne - G
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępując do przetargu zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 10 000, 00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a w szczególności: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - kierownik budowy (1 osoba z min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym); - majster robót (1 osoba z min 3 letnim doświadczeniem zawodowym); Uwaga : Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych. b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o wartości minimalnej dla jednego zadania 850 000,00 złotych, z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych lub budowlanych w zakresie robót drogowych; c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.; - Walec statyczny samojezdny 15 t - 1 szt.; - Walec ogumiony - 1 szt.; - Rozścielacz do mas bitumicznych - 1 szt.; - Szczotka mechaniczna ciągniona - 1 szt.; - Równiarka samojezdna - 1 szt.; - Ciągnik kołowy - 1 szt.; - Samochód do przewozu masy - 5 szt. Uwaga: Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie - spełnia - nie spełnia - wymaganego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz oferty - zgodnie z Zał. Nr 1; 2) potwierdzenie wniesienia wadium poprzez: a) kopię przelewu bankowego, jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu; b) jeżeli wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał dokumentu, dołączony do oferty; 3) kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót), sporządzony na podst. przedmiaru robót (oddzielnie dla każdego zadania zgodnie z przedmiarem); 4) wykaz cen czynników produkcji - zgodnie z Zał. Nr 2; 5) informacja o podwykonawcach, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - zgodnie z Zał. Nr 3 - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy); 6) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie wynikające z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 4; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Zał. Nr 5 - Personel, (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia (o wartości minimalnej dla jednego zadania 850 000,00 złotych, z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych lub budowlanych w zakresie robót drogowych) - zgodnie z Zał. Nr 6 - Doświadczenie zawodowe, (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); e) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z Zał. Nr 7 - Potencjał techniczny. f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia na minimalną wartość 1 000 000,00 złotych. g) Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach