Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r.

Powiat Brzozowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4342645 , fax. 013 4342645
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4342645, fax. 013 4342645
    REGON: 37044024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych na niżej określonych odcinkach dróg powiatowych: 1) Remont drogi powiatowej Nr 2053R Humniska - Górki - Strachocina w km 1+260 - 3+215; 2) Remont drogi powiatowej Nr 2060R Wzdów - Besko w km 0+000 - 0+450; 3) Remont drogi powiatowej Nr 2051R Humniska przez wieś w km 0+360 - 0+785 i 0+796 - 1+066; 4) Remont drogi powiatowej Nr 1962R Krosno - Jasienica Rosielna w km 12+150 - 12+750 i 16+590 - 17+100; 5) Remont drogi powiatowej Nr 2028R Jasienica Rosielna - Blizne w km 2+000 - 2+145 i 2+295 - 3+520; 6) Remont drogi powiatowej Nr 2044R Krzemienna - Ulucz w km 1+350 - 1+840; 7) Remont drogi powiatowej Nr 2030R Brzezianka - Stara Wieś w km 2+200 - 2+940 i 8+161 - 8+526; 8) Remont drogi powiatowej Nr 2031R Orzechówka - Zagórze w k 1+150 - 1+480; 9) Remont drogi powiatowej Nr 2063R Blizne - Golcowa w km 1+595 - 2+645 i 3+700 - 3+800; 10) Remont drogi powiatowej Nr 2061R Izdebki - Hłudno w km 1+070 - 1+250 i 1+910 - 2+495; 11) Remont drogi powiatowej Nr 2042R Wara - Jawornik Ruski w km 0+800 - 1+100; 12) Remont drogi powiatowej Nr 2040R Dynów - Jabłonica Ruska w km 1+900 - 2+550 i 2+650 - 3+200; 13) Remont drogi powiatowej Nr 2036R Brzozów - Wara w km 7+540 - 7+800 i 9+400 - 14+900 (przełomy na serpentynach) oraz 6+300 - 6+450 (przełomy na odcinku leśnym)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępując do przetargu zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 40 000, 00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Kierownik budowy (1 osoba z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz należąca do OIIB); - Majster robót (1 osoba z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz należąca do OIIB); b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości minimalnej dla jednego zadania 2 500 000, 00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100), z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych na obiektach drogowych w zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu. c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Walec statyczny samojezdny 10 t (min. 1 szt.); - Walec statyczny samojezdny 15 t (min. 1 szt.); - Walec ogumiony (min. 1 szt.); - Rozścielacz do mas bitumicznych (min. 1 szt.); - Równiarka samojezdna (min. 1 szt.); - Szczotka mechaniczna ciągniona (min. 1 szt.); - Ciągnik kołowy (min. 1 szt.); - Samochód do przewozu masy bitumicznej (min.4 szt.). 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000, 00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie - spełnia - nie spełnia - wymaganego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie wynikające z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o wartości minimalnej dla jednego zadania 2 500 000, 00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100), z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych na obiektach drogowych w zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); 6) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000, 00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach