Przetargi.pl
wykonanie robót remontowych i termomodernizacyjnych w budynku nr 3 przy ul. Pstrowskiego 3 na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót remontowych i termomodernizacyjnych w budynku nr 3 przy ul. Pstrowskiego 3 na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót remontowych i termomodernizacyjnych w budynku nr 3 Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, z wyłączeniem wyremontowanej części I i II piętra, wpisanego do rejestru zabytków Urzędu Miejskiego w Olsztynie i położonego na terenie kompleksu koszarowego KWP w Olsztynie. Budynek Nr 3 jest 4 - kondygnacyjny, podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej - mieszanej, powierzchnia zabudowy 1.079,70 m?, kubatura 17.031,0 m?. Inwestycja jest w części realizowana na podstawie Umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie nr POIŚ.09.03.00-00-070-09-00 o dofinansowanie Projektu Termomodernizacja zespołu obiektów użyteczności publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w ramach działania 9.3Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz Programu standaryzacji komend i komisariatów Policji. 2.Zakres remontu obejmuje branże: sanitarną, elektryczną, budowlaną, teletechniczą, w tym roboty termomodernizacyjne wynikające z harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowiącego załącznik Nr 3a do umowy o dofinansowanie projektu Nr POIŚ.09.03.00-00-070-09-00 oraz montaż osprzętu instalacji teletechnicznych w części wyremontowanej I i II piętra. 3.Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 45000000 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej, stanowiących załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ. Załączone Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. 5.Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych oraz jednej sztuki drzwi DWI-2 EI-30, będących w posiadaniu Inwestora. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 7.Użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z projektantem i Wykonawcą. 8.Roboty budowlane odbywać się będą w budynkach czynnego kompleksu obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Roboty należy tak zorganizować, żeby nie utrudniać lub uniemożliwiać funkcjonowanie obiektów łącznie z dojściami do wejść budynków, wjazdem na teren KWP i placem manewrowym. Teren robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP w budownictwie. 9.Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 10.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 11.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów obowiązujących w strefach ograniczonego dostępu dla jednostek Policji. 12.Potwierdzeniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego będzie podpisanie protokółu końcowego odbioru wykonanych robót budowlanych. 13.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 16.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 procent pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 17.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18.Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia jakie jemu powierzy ( załącznik nr 6 do SIWZ). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 19.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., do 50 procent wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być roboty budowlane, polegające na powtórzeniu zamówień objętych zamówieniem podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 33.500,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące pięćset złotych). 2.W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego ( Komenda Wojewódzka Policji, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn) do czasu składania ofert, tj. do dnia 22.04.2013 r. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 22.04.2013 r. do godz. 13:00. 4.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na wykonanie robót remontowych i termomodernizacyjnych w budynku nr 3 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie (Z-t-P/10/13). W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach