Przetargi.pl
Wykonanie robót hydrotechnicznych (ziemnych) związanych z odbudową stawu przy ulicy Kielnieńskiej w Gdańsku - Osowej.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót hydrotechnicznych (ziemnych) związanych z odbudową stawu przy ulicy Kielnieńskiej w Gdańsku - Osowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zakres przedmiotu zamówienia składają się następujące roboty: - wykopy czaszy zbiornika, - nasypy obwałowania zbiornika, - umocnienie skarp stawu, - wykonanie drenażu opaskowego stawu, - wykonanie studni czerpnej DN 150 wraz z odcinkiem rurociągu z PCV ? 200 - roczna pielęgnacja zieleni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 tys zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1. Wykaże się doświadczeniem w realizacji robót o charakterze przedmiotu zamówienia tj. hydrotechnicznych (ziemnych) i udokumentuje wykonanie w ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż dwóch zadań o wartości robót hydrotechnicznych (ziemnych) nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywane będzie na podstawie dokumentów i oswiadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunków opisanych pkt III ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego w pktIII ppkt2 należy udokumentować poprzez przedstawienie wraz z ofertą polisy ogólnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Spełnienie warunku opisanego w pkt III ppkt 3 poprzez oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki art 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Oferta powinna być sporządzona zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym (zał. nr2) stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach