Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie do 850000,00zł na częściowe sfinansowanie zadania pn. Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną wraz z wyposażeniem .

Urząd Gminy Smętowo Graniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5619033 , fax. 058 5619520
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smętowo Graniczne
    ul. Dworcowa 10 10
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 058 5619033, fax. 058 5619520
    REGON: 00054715800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smetowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie do 850000,00zł na częściowe sfinansowanie zadania pn. Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną wraz z wyposażeniem .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na częściowe sfinansowanie zadania pn. Rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną wraz z wyposażeniem na następujących warunkach: a) przeznaczenie kredytu : częściowe sfinansowanie rozbudowy Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kopytkowie o poradnię rehabilitacyjną wraz z wyposażeniem, b) kwota kredytu: do 850000,00zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych), c) rodzaj kredytu : długoterminowy, d) okres kredytowania : od dnia uruchomienia kredytu do 30.09.2015r. e) kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego w II transzach, I transza uruchomiona do dnia 31.10.2009r. w wysokości do 400000,00 zł, II transza uruchomiona do dnia 31.12.2009 r. w wysokości do 450000,00 zł, f) wymagana karencja spłaty kredytu do dnia 28.02.2010r, g) spłata kapitału kredytu nastąpi w 23 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału , począwszy od 31.03.2010r., wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi: w roku 2010 po 36950,00zł każda; w roku 2011 po 36950,00zł każda, w roku 2012 po 36950,00zł każda, w roku 2013 po 36950,00zł każda, w roku 2014 po 36950,00zł każda, natomiast w roku 2015 dwie raty po 36950,00zł i ostatnia 37100,00zł, h) spłata odsetek naliczonych od rzeczywistej wielkości zaciągniętego kredytu na bieżąco, w ratach miesięcznych płatnych na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. i) w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie, j) do naliczania odsetek od kredytu przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, k) oprocentowanie: według zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych, l) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. ł) Zamawiający określa jako formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco z deklaracją wekslową, m) dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawca nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia . 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.3. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został bank: a) bank państwowy aktualny statut banku wraz dokumentami wskazującymi skład osobowy organu zarządzającego, b) banki spółdzielcze oraz banki w formie spółki akcyjnej, aktualny odpis z właściwego rejestru, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 ustawy .(zał. Nr 2 do SIWZ),. 5) projekt umowy kredytowej uwzględniającej warunki określone w rozdziale O SIWZ wraz z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 6) Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu a w przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust.2 pkt 2), 3), 4), niniejszego rozdziału SIWZ składają oddzielnie b) dla udokumentowania właściwej reprezentacji wymagane jest pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smetowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach