Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Głównej, Stawowej, Młyńskiej i Górnej oraz budowa parkingów w Świerklańcu wraz z infrastrukturą techniczną

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Głównej, Stawowej, Młyńskiej i Górnej oraz budowa parkingów w Świerklańcu wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty powinny być prowadzone zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym wykonanym przez Usługi projektowe mgr inż. Ilona Mrozek, 41-902 Bytom, Aleja Legionów 8/3 . Wszelkie nazwy materiałów i technologii użyte w dokumentacji są przykładowe. Wykonawca może oferować towary i technologie równoważne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania zadania z niewielkimi odstępstwami od projektu. Ulica Główna winna być przebudowana na odcinku określonym w projekcie jako A-D. Ulica Stawowa w zakresie G-H, ulica Młyńska na odcinku E-C. Na ulicy Głównej należy wykonać : a) poszerzenie jezdni wraz z wykonaniem nowej nawierzchni na poszerzeniu b) przebudowę chodników i wjazdów c) wpusty deszczowe do istniejącej sieci kanalizacyjnej Na ulicy Młyńskiej należy wykonać: a) parking (9 stanowisk) b) poszerzenie jezdni i nową nawierzchnię na poszerzeniu c) chodnik Na ulicy Stawowej należy: a) wykonać nawierzchnie jezdni i wjazdów Na obecnym etapie robót nie przewiduje się budowy ciągu kanalizacji deszczowej pomiędzy punktami S3 i S4 oraz budowy wpustów WP5 i WP6. Całość robót winna być prowadzona po zakończonych wcześniej robotach związanych z przełożeniem kolidujących instalacji naziemnych i podziemnych . Roboty te zostały objęte odrębnym postępowaniem przetargowym, a ich zakończenie przewiduje się w sierpniu br. Rozliczenie robót nastąpi po podpisaniu protokołów odbioru końcowego oraz na podstawie kosztorysów powykonawczych ( wykonawca sporządzi 4 kosztorysy powykonawcze, na zakresy robót objęte 4 przedmiarami, stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ.) Przedmiar dotyczący kanalizacji oraz robót drogowych na ulicy Głównej dotyczy robót finansowanych przez Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach i w związku z tym należy po wykonaniu umowy sporządzić na przedmiotowy zakres osobne kosztorysy powykonawcze oraz fakturę. Roboty na powyższym odcinku będą nadzorowane przez Przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, a roboty na drogach gminnych będą nadzorowane przez Przedstawiciela Gminy. Zamawiający przystąpi do odbioru całej inwestycji po przedłożeniu przez Wykonawcę oświadczenia Zarządu Dróg Powiatowych o braku zastrzeżeń co do jakości wykonanych robót. Bezpośrednio po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem placu budowy wykonawca winien zlecić nadzory branżowe poszczególnym właścicielom istniejących sieci i urządzeń. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie wykonawcy. Po stronie wykonawcy leży również przygotowanie operatu geodezyjnego powykonawczego - koszt przygotowania operatu ponosi Wykonawca. Na czas prowadzenia robót przewiduje się zmiany organizacji ruchu ujęte w projekcie organizacji ruchu drogowego. Koszt organizacji zmiany ruch powinien zostać ujęty kosztach pośrednich. Koszt docelowej organizacji zmiany ruch powinien zostać ujęty kosztach pośrednich. projekt czasowej o docelowej zmiany organizacji ruchu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody powstałe z jego winy na placu budowy, a powstałe szkody winien naprawić lub wynagrodzić przed dniem odbioru końcowego. Wykonawca przekaże zamawiającemu wszystkie wymagane atesty, certyfikaty oraz oświadczenie przed odbiorem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. robót związanych z budową lub remontem dróg o wartości co najmniej 50 tysięcy zł brutto każda. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami związanymi z budową sieci sanitarnych. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wykaz wykonanych robót budowlanych wg załącznika nr 3 do SIWZ Do opisanych w formularzu robót należy dołączyć kopię odpowiednich referencji. c) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ . Należy dołączyć kopię uprawnień zawodowych dla wymienionych osób. Do oferty należy również dołączyć: a) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5 b) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ c) kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie przedmiarów stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji d) parafowane warunki technicznego wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ e) wypis z ewidencji. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-d niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału. (poza uprawnieniami i referencjami). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach