Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego we Włocławku, położonym przy ul. Cyganka 28 we Włocławku

Starostwo Powiatowe we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2315601 , fax. 054 2315680
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku
    ul. Cyganka 28 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2315601, fax. 054 2315680
    REGON: 91086855300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego we Włocławku, położonym przy ul. Cyganka 28 we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń od wejścia do budynku, z korytarzem na parterze, głównej klatki schodowej do półpiętra, klatki schodowej ewakuacyjnej do półpiętra, wymiana drzwi do pokoi na parterze oraz remont łazienki, w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego we Włocławku, położonym przy ul. Cyganka 28 we Włocławku, w następującym zakresie: - opalanie, zeskrobanie i zmycie starej farby od wejścia do budynku, z korytarzem na parterze, głównej klatki schodowej do półpiętra, klatki schodowej ewakuacyjnej do półpiętra, - gruntowanie tynków wewnętrznych sufitów i ścian korytarzy i głównej klatki schodowej farbą emulsyjną, - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfałdowań) powierzchni tynku ścian i sufitów klatki schodowej ewakuacyjnej, - wykonanie tynków (gładzi) 2-warstwowych na tynkach sufitów i ścian korytarz parter i głównej klatki schodowej z gipsu szpachlowego, - malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie tynków sufitów i ścian korytarz parter i głównej klatki schodowej do półpiętra, klatki schodowej ewakuacyjnej do półpiętra, - malowanie farbą olejną dwukrotne tynków ścian korytarz parter, głównej klatki schodowej do półpiętra, klatki schodowej ewakuacyjnej do półpiętra, - malowanie olejne dwukrotne grzejników radiatorowych, krat i balustrad z prętów ozdobnych, rur oraz elementów metalowych pełnych, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na kompletne drzwi kasetonowe z drewna klejonego (typu producenta EKODREW sp. z o.o. ul Barska 6 Włocławek) - szt. 10, korytarz na parterze, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej w łazience na parterze, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych w łazience na parterze, - wykładziny ścienne z płytek glazurowanych w łazience na parterze, - sufit podwieszany o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami karton-gips, - dostawa i montaż osprzętu elektrycznego przepływowy ogrzewacz wody, oświetlenie, - dostawa i montaż osprzętu wod-kan umywalki, sedesy, miski ustępowe, baterie, - drobne prace wykończeniowe. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy (ślepy), stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 i 7 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 3 września 2009 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - jedna osoba z min. 10 letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), b) wykonał w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: ­ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł; 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, c) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (należy wykazać maksymalnie 5 robót budowlanych), b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: ­ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach