Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. Nr 192/9 oraz dz. 64/37 w Małej Nieszawce.

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ogłasza przetarg

  • Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6781212, 6781093
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
    ul. Toruńska 12 12
    87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6781212, 6781093
    REGON: 00054503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. Nr 192/9 oraz dz. 64/37 w Małej Nieszawce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej następujących odcinków sieci : a) Mała Nieszawka dz. 192/9 - kanalizacja sanitarna fi 200 - 179,00 mb, - odgałęzienia boczne kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200 - 51,5,00 mb , - przyłączy kanalizacji sanitarnej fi 160 dla potrzeb budynków mieszkalnych (dz. nr 192/2, 192/3, 192/4, 192/6) - 42,50 mb, -Studnie kanalizacyjne fi 1200 - 8 szt, -przewodu tłocznego - 4,00 mb, -przepompownia ścieków nr 224 z zasilaniem energetycznym, pompami, sterowaniem - 1 szt, -sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 194,0 mb; b)Mała Nieszawka ul. Kanałowa dz. nr 64/37 - sieć wodociągowa fi 110 - 61,0 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tzn.: a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej o dł. min 1,0 km z co najmniej 1 przepompownią ścieków oraz 1 zadanie w zakresie sieci wodociągowej o dł. 1,0 km 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia 8. osiągnęli roczny obrót w 2008r. min 1.000.000PLN ( kserokopia bilansu, PIT-u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ( art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób (spełniających warunki określone w p.5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu i wielkości robót, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, i) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia j) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe ( bilans, rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- PIT k) oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i przyjęciu jej treści bez zastrzeżeń zał. nr 8 l) wykaz podwykonawców zał. nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach