Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych z podziałem na 3 części: Część 1 - przebudowa pomieszczeń na I piętrze na kuchnię i łazienkę dla dwóch pokoi gościnnych w budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, Część 2 - malowanie pokoi nr 312, 313, 314, 315, 316 wraz z wymianą instalacji elektrycznej na III kondygnacji budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, Część 3 - ułożenie chodnika pod altanką na posesji Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3.

Szkoła Policealna ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 527 44 62 , fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna
    ul. Mariańska 1 1
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 527 44 62, fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych z podziałem na 3 części: Część 1 - przebudowa pomieszczeń na I piętrze na kuchnię i łazienkę dla dwóch pokoi gościnnych w budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, Część 2 - malowanie pokoi nr 312, 313, 314, 315, 316 wraz z wymianą instalacji elektrycznej na III kondygnacji budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, Część 3 - ułożenie chodnika pod altanką na posesji Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - przebudowa pomieszczeń na I piętrze na kuchnię i łazienkę dla dwóch pokoi gościnnych w budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, w oparciu o: 1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 1, 2. Przedmiar robót do wyceny w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 2. 3. Dokumentacja projektowa do wglądu u Kierownika Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie mgr Bogna Nawrot - ul. Mariańska 3, 10-052 Olsztyn, tel. 089 527-53-64 wew. 23, tel. kom. 608-175-279 w godz. 8,00-14,00. Część 2 - malowanie pokoi nr 312, 313, 314, 315, 316 wraz z wymianą instalacji elektrycznej na III kondygnacji budynku Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, w oparciu o: 1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 1, 2. Przedmiar robót do wyceny w branży budowlanej i elektrycznej - załącznik nr 3. 3. Dokumentacja instalacji elektrycznej wglądu u Kierownika Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie mgr Bogna Nawrot - ul. Mariańska 3, 10-052 Olsztyn, tel. 089 527-53-64 wew. 23, tel. kom. 608-175-279 w godz. 8,00-14,00. Część 3 - ułożenie chodnika pod altanką na posesji Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3, w oparciu o: 1. Specyfikację techniczną w branży budowlanej - załącznik nr 4, 2. Przedmiar robót do wyceny w branży budowlanej - załącznik nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadają posiadania takich uprawnień: w części 1, 2 Zamawiający żąda aby kierownik budowy wykonawcy posiadał uprawnienia kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie obiektów wpisanych do rejestru zabytków (D. U. 2004 NR 150 poz. 1579). 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (5 lat), licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, w: części 1 - co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto), części 2 - co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto), części 3 - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto), b/ w części 1, 2 - dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. w części 3 - dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły (spełnia) - (nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2) wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 8 do s.i.w.z. robót budowlanych, 3) dokument/y potwierdzający/e, że robota/y, o której/ych mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a została/y wykonana/e należycie, w części 1, 2 - referencje są dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a zostały wykonane należycie. 4) Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy wykonawcy. w części 1, 2 Zamawiający żąda aby kierownik budowy wykonawcy posiadał uprawnienia kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie obiektów wpisanych do rejestru zabytków (D. U. 2004 NR 150 poz. 1579). 5) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 6) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział IX SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach