Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Głuszyca oraz uciąglenie dojazdu pożarowego nr 18”.

Nadleśnictwo Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Bankowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 852 042 , fax. 683 852 042
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulechów
    Bankowa 2
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 852 042, fax. 683 852 042
    REGON: 97004018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Głuszyca oraz uciąglenie dojazdu pożarowego nr 18”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Głuszyca oraz uciąglenie dojazdu pożarowego nr 18”, która polega na budowie odcinka drogi gminnej o nr 002205F na dz. o nr ew. 185/10, drogi gminnej na dz. o nr ew. 431/4 wraz ze zjazdami na dojazd przeciwpożarowy nr 18 oraz budowie drogi gminnej na dz. o nr ew. 455 wraz ze zjazdami na dojazd przeciwpożarowy nr 18. Droga gminna 002205F zlokalizowana jest na terenie powiatu nowosolskiego, gminy Kolsko, obręb Konotop., natomiast drogi gminne na dz. o nr ew. 431/4 oraz 455 wraz ze zjazdami zlokalizowane są na terenie powiatu zielonogórskiego, gminy Bojadła, obręb Susłów. Dla inwestycji wydane zostały decyzje nr: 361/2019 z dnia 27.05.2019 r., 362/2019 z dnia 27.05.2019 r. oraz 404/2019 z dnia 06.06.2019 r. Parametry techniczne dróg: - Prędkość projektowa - 30 km/h, - Szerokość korony drogi - 5,0 m - Szerokość jezdni - 3,50 m - Obustronne pobocza o szerokości - 0,75 m - Pochylenie poprzeczne drogi – jednostronne 4% - Pochylenie poprzeczne poboczy - 6% - Klasa nawierzchni – 4-7 pojazdów ciężarowych o nacisku co najmniej 100 kN/oś na dobę w obu kierunkach drogi; - Standard nawierzchni – 10 letni okres eksploatacji. Konstrukcja projektowanych nawierzchni: Jezdnia: - 10 cm – warstwa z tłucznia frakcji 0-31,5 zamiałowana miałem kamiennym frakcji 0 5 mm; (grubość miałowania nie większa niż 2 cm), - 20 cm - podbudowa zasadnicza, z kamienia łamanego 0 – 63 mm, - Nasyp z piasku o gr. min. 10 cm o wskaźniku różnoziarnistości >=3,00 i wskaźniku zagęszczenia >=1,00, - Grunt nasypowy lub rodzimy o wskaźniku zagęszczenia >=0,98. Pobocza: - 10 cm - warstwa z tłucznia frakcji 0-31,5 zamiałowania miałem kamiennym 0-5mm (grubość miałowania nie większa niż 2 cm) – kolor nawierzchni pobocza różny od koloru nawierzchni drogi, - 20 cm - podbudowa zasadnicza, z kamienia łamanego 0 – 63 mm, - Nasyp z piasku o gr. min. 10 cm o wskaźniku różnoziarnistości >=3,00 i wskaźniku zagęszczenia >=1,00, - Grunt nasypowy lub rodzimy o wskaźniku zagęszczenia >=0,98. Zjazdy należy wykonać w takiej samej konstrukcji jak jezdnię. Zestawienie powierzchni: Droga gminna nr 002205F w m. Głuszyca: - powierzchnia drogi tłuczniowej (wraz z poboczami i zjazdami): 2019,63 m2, - powierzchnia działki: 0,62 ha, - całkowita długość drogi: 382,54 m. Droga gminna na dz. o nr ew. 431/4 wraz ze zjazdami na dojazd pożarowy nr 18: - powierzchnia drogi tłuczniowej (wraz z poboczami i zjazdami): 336,03 m2, - powierzchnia drogi (wraz z poboczami i zjazdami) w obrębie działki drogowej: 193,30 m2, - powierzchnia działki drogi gminnej: 3,29 ha. Droga gminna na dz. o nr ew. 455 wraz ze zjazdami na dojazd pożarowy nr 18: - całkowita nawierzchnia tłuczniowa (wraz z poboczami i zjazdami): 399,72 m2, - powierzchnia drogi tłuczniowej (wraz z poboczami i zjazdami) w obrębie działki drogowej: 225,13 m2, - powierzchnia działki drogowej: 2,18 ha. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SIWZ, b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych obiektów, c) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która zawiera m.in.: dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, atesty, certyfikaty dla materiałów wykorzystanych przy realizacji przedmiotu umowy, sporządzoną przez uprawnionego geodetę mapę z inwentaryzacją powykonawczą oraz dokumentów i wniosków niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę). 3. Drogi objęte inwestycją: Droga gminna nr 002205F w m. Głuszyca - istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię gruntową lokalnie utwardzoną tłuczniem. W chwili obecnej droga gminna pełni funkcje użytkowe – zapewnia dojazd mieszkańców Głuszycy do Konotopu. Szerokość działki drogowej w obrębie projektowanej inwestycji jest zmienna i wynosi od 5,26 m do 9,52 m istniejące zjazdy do posesji posiadają taką samą konstrukcję jak jezdnia. Droga jest w bardzo złym stanie technicznym. Wzdłuż istniejącej drogi nie występują rowy odwadniające. Droga gminna na dz. o nr ew. 431/4 wraz ze zjazdami na dojazd pożarowy nr 18 - istniejąca droga gminna wewnętrzna oraz zjazdy na dojazd pożarowy posiadają nawierzchnię gruntową, lokalnie utwardzoną tłuczniem. W chwili obecnej droga gminna pełni funkcje użytkowe – komunikuje miejscowości Konotop i Susłów. Szerokość działki drogowej wynosi od 8,8 do 8,9m. Wzdłuż istniejącej drogi nie występują rowy odwadniające (Rowy odwadniające zlokalizowane są natomiast wzdłuż dojazdu pożarowego). Droga gminna na dz. o nr ew. 455 wraz ze zjazdami na dojazd pożarowy nr 18 - istniejąca droga gminna wewnętrzna oraz zjazdy na dojazd pożarowy posiadają nawierzchnię gruntową, lokalnie utwardzoną tłuczniem. W chwili obecnej droga gminna pełni funkcje użytkowe. Szerokość działki drogowej jest w obrębie planowanej inwestycji zmienna i wynosi od 9,90 do 10,40m. Wzdłuż istniejącej drogi gminnej wewnętrznej nie występują rowy odwadniające (rowy występują natomiast wzdłuż dojazdu pożarowego). 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów wyłącznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ SA o/Zielona Góra nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0052 6490 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa drogi gminnej w miejscowości Głuszyca oraz uciąglenie dojazdu pożarowego nr 18”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 105). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Pzp. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na etapie składania ofert wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia wstępnie potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. SIWZ, tj.: 1) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ). 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (według wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ). 3) wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych ((warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 3 SIWZ) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 2 SIWZ)) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentu musi jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W oparciu o treść ww. dokumentu, Zamawiający będzie oceniał, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. ppkt 1 i 2 SIWZ. 3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. ppkt 1 SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Każdy Wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru – załącznik nr 7 do SIWZ) z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 6. Jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 22a ustawy, Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c), d) SIWZ. 7. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c), d) SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w: 1) pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b) i d) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) pkt 8.6. ppkt 1 lit. c) SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.7. ppkt. 1 lit. b) oraz ppkt 2) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 8.7. ppkt 1 lit. a) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8.8. SIWZ stosuje się odpowiednio. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 13. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna; f) dokumenty, o których mowa w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c) i d) SIWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ należy załączyć: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach