Przetargi.pl
Remont i przebudowa warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wlkp.2

Zespół Szkół Technicznych im. Władysława Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 720 320, , fax. 683 720 036
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych im. Władysława Reymonta
    ul. Powstańców Wielkopolskich 2
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 683 720 320, , fax. 683 720 036
    REGON: 78107800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wlkp.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa warsztatów szkolnych , działka nr ewid. 239/5 i 239//2 – w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2. Zakres robót obejmuje remont dachu i przebudowę dwóch pomieszczeń warsztatowych i zaplecze techniczne (pom. nr 1.01; 1.02; 1.03 wg projektu budowlanego) PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ROBÓT NALEŻY TEREN WOKÓŁ OBIEKTÓW ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZYĆ I WYZNACZYĆ STREFĘ BEZPIECZNEGO PORUSZANIA SIĘ OSÓB OBSŁUGI I KLIENTÓW. 3.2. Szczegółowy zakres robót. W zakresie remontu dachu 1) Rozbiórka pokrycia dachowego – 306,62 m2 2) Demontaż zwodów poziomych i pionowych nienaprężanych instalacji odgromowej 3) Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 4) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, 5) Wymiana zmurszałego deskowania dachu – przyjęto 30% całej powierzchni dachu 6) Wymiana lub wzmocnienie zniszczonych elementów konstrukcji dachu 7) Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej gr.0,6mm (obróbki montowane pomiędzy warstwami papy) okapów i krawędzi wokół. 8) Obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowanej gr.0,6mm kominów, na połączeniu ze ścianą budynku dydaktycznego i ścianą sąsiada, 9) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową gr.4,2mm do mechanicznego montażu oraz papą termozgrzewalną nawierzchniową gr. 5,2mm 10) Montaż wywietrzaków wentylacyjnych ocieplonych do pokryć papowych dn 150 11) Montaż rur wywiewnych kanalizacyjnych 12) Wykonanie instalacji odgromowej poziomie i pionie z pręta ocynkowanego fi 8mm z połączeniem w złączu kontrolnym z istniejącym otokiem uziemiającym łącznie z wykonaniem pomiarów, 13) Renowacja komina wentylacyjnego z kotłowni z cegły kratówki poprzez przemurowanie jego korony cegłą pełną i uzupełnieniem tynków zewnętrznych i czapy kominowe, W zakresie remontu i przebudowy pomieszczeń warsztatowych Pomieszczenie 1.01 o powierzchni 33,04m2 i wysokości 2,8-3,28; 1.02 o powierzchni 4,9m2 (pomieszczenie pod schodami) 14) Demontaż okien, drzwi i bramy stalowej, 15) Wykucie otworów, wykonanie poszerzeń istniejących otworów bądź zamurowania celem osadzenia drzwi i okiem, osadzenie nadproży prefabrykowanych L19 typu N , 16) Montaż drzwi zewnętrznych z aluminium ciepłe pełne (Umax =1,5) -1 szt,, 17) Montaż drzwi wewnętrznych PCV pełnych – szt 2 18) Wstawienie okna oraz wymiana okna drewnianego na okna PVC z nawiewnikami w górnej ramie higrosterowane, otwierane i uchylane. Umax=1,1 dla całego okna – łącznie 2 szt., 19) Montaż parapetów okiennych prefabrykowanych lastrykowych, 20) Montaż i wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 21) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych, 22) Rozbiórka podsufitki z płyt wiórowo cementowych otynkowanych wraz z rusztem z desek 23) Montaż sufitu w systemie zabudowy poddasza EI 30 z ułożeniem izolacji termicznej Aluthermo Quatro, 24) Obudowa od strony pomieszczenia wszelkich elementów drewnianej konstrukcji dachu (płatwie, miecze itp.) płytami GK ognioodpornymi, 25) Malowanie sufitu farbą emulsyjną, 26) Skucie tynków ścian 100%, wykonanie nowego tynku cementowo- wapiennego kat.III, 27) Wykonanie zabudowy rur na wysokość parapetu z płyt GK na ruszcie stalowym, 28) Nałożenie na ściany tynku mozaikowego na wysokości 1,5 od poziomu posadzki, powyżej pomalować farbą silikonową, w miejscu projektowanej umywalki ułożyć płytki w pasie szerokości 1,2m i wysokości 1,5m., 29) Wyrównać istniejącą posadzkę betonową przez szlifowanie, ułożyć izolację cieplną Aluthermo Quattro, płytę OSB-3 na pióro wpust gr 18 mm oraz wykładzinę obiektową homogeniczną łączoną przez zgrzewania z wywinięciem na ściany cokolika na wysokość 10 cm. z powłoką akrylową. Pomieszczenie 1.03 o powierzchni 50,7m2 i wysokości 2,8-3,48 30) Demontaż okien, drzwi i bramy stalowej, 31) Wykucie otworów, wykonanie poszerzeń istniejących otworów bądź zamurowania celem osadzenia drzwi i okiem, osadzenie nadproży prefabrykowanych L19 typu N , 32) Montaż drzwi zewnętrznych z aluminium ciepłe pełne (Umax =1,5) -1 szt,, 33) Wstawienie okna oraz wymiana okna drewnianego na okna PVC z nawiewnikami w górnej ramie higrosterowane, otwierane i uchylane. Umax=1,1 dla całego okna – łącznie 3 szt., 34) Montaż parapetów okiennych prefabrykowanych lastrykowych, 35) Montaż i wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 36) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych, 37) Rozbiórka podsufitki z płyt wiórowo cementowych otynkowanych wraz z rusztem z desek 38) Montaż sufitu w systemie zabudowy poddasza EI 30 z ułożeniem izolacji termicznej Aluthermo Quatro, 39) Obudowa od strony pomieszczenia wszelkich elementów drewnianej konstrukcji dachu (płatwie, miecze itp.) płytami GK ognioodpornymi, 40) Malowanie sufitu farbą emulsyjną, 41) Skucie tynków ścian 100%, wykonanie nowego tynku cementowo- wapiennego kat.III, Instalacje wod-kan 42) Instalacja kanalizacji sanitarnej – montaż trójnika na istniejącym pionie kanalizacji sanitarnej w kotłowni, ułożenie rurociągu PCV 50 na ścianie długości 20m z wyprowadzeniem jednego pionu do dachu, montaż trójnika dla montażu umywalki w pom.1.03, montaż umywalki z podejściem w pom.1.01. 43) Instalacja wodociągowa- włączenie do istniejącej instalacji zimnej, ciepłej wody i cyrkulacji w kotłowni, zamontowanie zaworów odcinających 3 szt, ułożenie rurociągu pp stabi na ścianie długości łącznej 54m, zamontowanie izolacji cieplnej na instalacji, baterii umywalkowej stojącej z zaworami podumywalkowymi – kpl. 1, montaż podejścia pod baterię w pom.1.03, wykonanie próby szczelności instalacji. Instalacja co 44) Demontaż instalacji istniejącej w pomieszczeniach objętych zakresem robót, wykonanie nowych podejść do grzejników z istniejących rurociągów zasilania i powrotu (jeden grzejnik zasilić z instalacji w kotłowni), montaż 6 szt grzejników dwupłytowych z podłączeniem bocznym typ C z zaworami termostatycznymi i powrotnymi, wykonanie próby szczelności. Instalacja elektryczna 45) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie zasilenia tablicy RE z tablicy RG znajdującej się w kotłowni, montaż tablicy RE, montaż instalacji oświetleniowej w tym oświetlenia awaryjnego, instalacji gniazd wtykowych, uziemiającej, montaż wentylatorów sufitowych- szt4, wykonanie pomiarów. 3.3. Ogólne warunki stawiane wykonawcy w trakcie robót Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć materiały i odpady pochodzące z rozbiórki oraz posprzątać teren po zakończeniu inwestycji. Na okoliczność oddania odpadów należy przedstawić dokument – potwierdzenie utylizacji odpadów. Prace będą wykonywane w czynnym (od września) budynku z działalnością oświatową i wymagają zachowania szczególnej ostrożności przy realizacji zadania. Wykonawca będzie obowiązany do organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość związaną z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie obowiązany do: 1) utrzymywania drożności komunikacyjnej parkingów, placów wokół budynku, 2) zabezpieczenie miejsc wykonywania robót, 3) na czas i w miejscu wykonywania robót - osłonięcia szczelną obudową miejsc, w których będą prowadzone roboty budowlane, 4) każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót. 3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, w skład której wchodzi przedmiar robót, typowanie robót, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar służy jako dokument pomocniczy. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Przedłożenie kosztorysu ofertowego będzie miało charakter pomocniczy i charakter informacyjny (potwierdzający prawidłowość dokonanego szacowania ceny ryczałtowej robót) Podstawą do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia stanowić będzie typowanie robót, projekt budowlany, przedmiar, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zaleca się, by Wykonawca przeprowadził inspekcję i ocenę stanu pokrycia dachowego i pomieszczeń warsztatowych przed złożeniem oferty. 3.5. Technologia wykonania robót budowlanych - zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wersja papierowa dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w Lubsku przy ul. Powstańców Wlkp.2 a , w godzinach od 8.00 – 15.00 ( księgowość) 3.6. Wszystkie błędy ujawnione w dokumentacji technicznej tj., w projekcie budowlanym w Specyfikacjach Technicznych, w typowaniu robót oraz w Przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.7. Jeżeli w dokumentacji tj. w projekcie budowlanym, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie takich samych lub wyższych parametrów technicznych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany bez dodatkowego wezwania wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.9. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) oznakowania terenu budowy, b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w prowadzonych robotach, ich części bądź urządzeń w toku realizacji z winy Wykonawcy (w tym zastosowania nieodpowiedniego zabezpieczenia robót) - Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt i ryzyko własne, c) wykonania badań, prób jak również dokonywania odkrywek w przypadku niezgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających do odbioru, d) uporządkowanie terenu budowy i przywrócenie do stanu poprzedniego po zakończeniu robót, w tym wywiezienia na odpowiednie składowisko wszelkich odpadów i śmieci powstałych w czasie wykonywania prac. 3.10. Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego terenu budowy Wykonawca ponosi aż do chwili wykonania przedmiotu umowy pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim. 3.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy. 3.12. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie użytkowanym w związku z tym należy je wykonywać ostrożnie i zgodnie z przepisami Bhp. 3.13. Zamawiający przewiduje zatrudnienie Inspektora nadzoru inwestorskiego, z którym bezpośrednio będzie współpracował Wykonawca 3.14. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca. 3.15. Określając cenę ryczałtową brutto należy uwzględnić podatek VAT. Ustalenie wysokości podatku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego należy do obowiązków Wykonawcy. 3.16. Wykonawca jest zobowiązany przed odbiorem zadania wykonać czyszczenie wszystkich przykanalików kanalizacji deszczowej odprowadzających wodę i opady atmosferyczne z rur spustowych. Drożność przewodów będzie sprawdzana w trakcie odbioru końcowego. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Pomieszczenia warsztatowe przeznaczone do remontu dostępne są do oglądu codziennie w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium: 9.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000,00zł ( słownie: cztery tysiące złotych) . 9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: a) pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego 56 1020 5460 0000 5102 0005 9402. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.4 Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 9.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub też nie zastosuje się do wezwania Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust 4a Pzp. f) 9.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 56 1020 5460 0000 5102 0005 9402. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 9.7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 9.9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „„Remont i przebudowa warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku”. Oznaczenie sprawy: ZST/K/2/2019/ZP. 9.10. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 9.11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia, w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej dla zamawiającego. 9.12. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 9.13. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 9.14 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.15 Oferta niezabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach