Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie klimatyzacji budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy przy ul. Armii Krajowej 47-49

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie klimatyzacji budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy przy ul. Armii Krajowej 47-49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie klimatyzacji budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy przy ul. Armii Krajowej 47-49. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę i uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej w budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych przy ulicy Armii Krajowej 47 i 49 na działce gruntu nr: 550 AM -5, obr. 0005-Zachód, m. Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym i wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót autorstwa: INVENT PRACOWNIA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA MGR INŻ. JACEK KRAWCZYŃSKI UL. SPÓŁDZIELCZA 11/4, 58-100 ŚWIDNICA. 3.3. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r. Poz.1409 z późn.zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 3.5. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3.Projekt Budowlano-Wykonawczy. 3.6. Przedmiotowe prace budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie Urzędu Miasta. Prace szczególnie uciążliwe powodujące występowanie hałasu lub zapylenia takie jak: wiercenie, przebijanie otworów w ścianach lub stropach lub innych w elementach konstrukcyjnych, wykonywanie bruzdowania w ścianach lub sufitach lub innych elementach, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić poza godzinami pracy urzędu tj. od godz.15.30 do godz.21.00. Po zakończeniu prac danego dnia Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić pomieszczenia do normalnego stanu umożliwiającego użytkowanie przez pracowników oraz interesantów Urzędu Miasta i Urzędu Stanu Cywilnego. 3.7. Zamawiający przewidział, że w 2015r. będą realizowane prace w budynku Urzędu Miasta Świdnica - ul.Armii Krajowej 49 w zakresie klimatyzacji komfortu. Zamawiający przewidział w roku 2015r. finansowanie przedmiotowego zadania w kwocie do 700.000,00 zł. brutto. Pozostałe prace obejmujące przedmiot zamówienia: klimatyzacja komfortu oraz klimatyzacja precyzyjna w budynku Urzędu Miasta Świdnica - ul.Armiii Krajowej 49 oraz klimatyzacja komfortu w budynku Urzędu Stanu Cywilnego - ul.Armii Krajowej 47 realizowane będą w roku 2016 i 2017. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest, do montażu urządzeń, wchodzących do zakresu przedmiotu zamówienia jako fabrycznie nowych i pochodzących z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta w Polsce. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pełnej autoryzacji producenta na montaż, uruchomienie oraz serwis urządzeń klimatyzacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu umowy (dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy). 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 3.11. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331220-6 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45223110-0 Konstrukcje i wyroby stalowe 45233221-4 Roboty malarskie 45262300-4 Betonowanie 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45262310-7 Zbrojenie 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45314310-7 Kładzenie kabli 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1. Wymagany termin realizacji zadania: a) Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy. b) Zakończenie I etapu prac: do 30 listopada 2015r. c) Zakończenie II etapu prac: do 30 czerwca 2016r. d) Zakończenie III etapu realizacji - całości przedmiotu zamówienia - do 30 czerwca 2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znalazło się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach