Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach”. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach” 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, Wykonawca może złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu na dowolną jedną lub więcej części zamówienia. 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2020 r. Za termin zakończenia rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” - ul. Rawska 4 dz. nr ew.274 Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” - ul. Rawska 11 dz. nr ew.234 Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach” - ul. Rawska 13 dz. nr ew.272 9.1. Wspólny słownik kodów CPV: - 45410000-4 – Tynkowanie, - 45261320-3 – Kładzenie rynien, - 45262100-2 – Roboty przy wznoszeniu rusztowań, - 45443000-4 – Roboty elewacyjne 9.2 Zakres robót 1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. 2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. 3. W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 4. Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. 5. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. - sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz.; II. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca z należytą starannością zabezpieczy nowe nawierzchnie chodnikowe. Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Zakres robót obejmuje: - zabezpieczenie terenu robót ogrodzeniem stałym do wysokości 2mb z przejściami do lokali handlowych i mieszkalnych; - ustawienie rusztowań zewnętrznych rurowych; - rozbiórka fragmentu pokrycia papowego o szerokości do 30cm wzdłuż pasa nadrynnowego; - demontaż rynny i haków montażowych; - demontaż sztucerów rynnowych; - demontaż obróbek podrynnowych i nadrynnowych; - rozbiórka obróbek blacharskich gzymsu podokiennego wraz z parapetami; - skucie tynków z cokołu przyziemia i ścian do wysokości 150cm; - oczyszczenie murów przyziemia po zdjęciu tynków; - wykonanie poziomego pasa izolacyjnego; - bruzdowanie murów pod zakrycie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych (bruzdy o szerokości do 5cm głębokości do 5 cm); - osadzenie przewodów w peszlach izolacyjnych (rurach izolacyjnych osłonowych) podtynkowych; - zakrycie przewodów zaprawą cementowo-wapienną ( dodatkowo możliwe jest zastosowanie siatek z włókna szklanego lub stalowych wzdłuż bruzd wtopionych w tynk zasadniczy ); - odkrycie gazociągu na elewacji; - wbudowanie listwy perforowanej wentylacji gazociągu ( listwa PCV lub metalowa perforowana elewacyjna, licująca z płaszczyzna tynku); - wykonanie solo chłonnych tynków renowacyjnych w pasie o wysokości 150cm powyżej terenu z ukształtowaniem cokołu jak w stanie pierwotnym; - czyszczenie, naprawa, uzupełnienie tynków pozostałych na elewacji; - wzmocnienie tynków pozostających gruntem głęboko penetrującym powszechnego stosowania; - przygotowanie powierzchni wszystkich tynków do malowania; - malowanie farbami elewacyjnymi całości powierzchni wraz z detalem wyłączając cokoły przyziemia - wykonanie tynku mozaikowego na cokole przyziemia Szycie murów - skucie tynków w strefach widocznych zarysowań płaszczyzny; - wykonanie bruzd pod ułożenie prętów zbrojeniowych wybranego systemu "szycia murów" ; - ułożenie zbrojenia ( prętów śrubowych ) w wybranym systemie „szycia murów”; - wypełnienie bruzd zaprawa systemową; - ułożenie tynków wapienno-cementowych na powierzchni ściany po „szyciu murów”; Orynnowanie, obróbki blacharskie - oczyszczenie i impregnacja zewnętrznej deski okapowej impregnatem wielozadaniowym powszechnego stosowania; - montaż obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy stalowej powlekanej; - montaż rynny nowej d16-18 wraz z hakami montażowymi z blachy stalowej powlekanej; - montaż sztucerów rynnowych z hakami montażowymi d10 -12 z blachy stalowej powlekanej; - przyklejenie pasa pokrycia z papy asfaltowej na okapie o szerokości pasa do 100cm; - wykonanie obróbek blacharskich nadokni ( gzymsów nadokiennych ), gzymsów głównych z blachy stalowej powlekanej; - wykonanie obramowań okiennych, gzymsu międzykondygnacyjnego ( elementy wykonać ze styropianu o grubości minimum 3-5cm tak aby elementy stanowiły detal wypukły, wyraźnie wychodzący poza lico płaszczyzny elewacji ); - naciągnięcie na elementy detalu warstwy zbrojącej na bazie klejów stosowanych przy elementach styropianowych; - demontaż rusztowań oraz demontaż zabezpieczeń i wygrodzeń - roboty porządkowe Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Zakres robót obejmuje: - zabezpieczenie terenu robót ogrodzeniem stałym do wysokości 2mb z przejściami do lokali handlowych i mieszkalnych; - ustawienie zewnętrznych rusztowań rurowych. - rozbiórka fragmentu pokrycia papowego o szerokości do 30cm wzdłuż pasa nadrynnowego; - demontaż rynny Ø16 i haków montażowych; - demontaż sztucerów rynnowych Ø 10 i haków montażowych ; - demontaż obróbek podrynnowych i nadrynnowych o szerokości w rozwinięciu powyżej 50cm; - rozbiórka obróbek blacharskich gzymsu i parapetów; - skucie tynków z cokołu przyziemia i ścian do wysokości 150cm; - oczyszczenie murów przyziemia po zdjęciu tynków; - wykonanie poziomego pasa izolacyjnego; - bruzdowanie pod zakrycie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych bruzdy o szerokości do 5cm głębokości do 5 cm; - osadzenie przewodów w peszlach izolacyjnych podtynkowych Ø20-30mm ; - zakrycie przewodów zaprawą cementowo-wapienną; - wykonanie solo chłonnych tynków renowacyjnych w pasie o wysokości 150cm powyżej terenu; - czyszczenie, naprawa, uzupełnienie tynków pozostających ; - wzmocnienie tynków pozostających gruntem głęboko penetrującym powszechnego stosowania; - renowacja detalu architektonicznego wraz z gruntowaniem i malowaniem; - przygotowanie powierzchni tynków ściennych do malowania ; - wykonanie malowania elewacji płaszczyzny ściennej wraz z detalem architektonicznym ( bez cokołu ) ; - wykonanie tynku mozaikowego na cokole przyziemia. Szycie murów - skucie tynków w strefach widocznych zarysowań płaszczyzny elewacji; - wykonanie bruzd pod ułożenie prętów zbrojeniowych wybranego systemu „szycia murów” ( bruzdy o szerokości 3-4cm, głębokości bruzd do 3cm ); - ułożenie zbrojenia ( prętów śrubowych )w wybranym systemie szycia murów; - wypełnienie bruzd zaprawa systemową ( szerokość bruzd 3-4cm głębokość bruzd do 3cm ); - ułożenie tynków wapienno-cementowych na powierzchni ściany po szyciu murów . Orynnowanie, obróbki blacharskie, renowacja balkonu, „baby” wjazdowe - oczyszczenie i impregnacja zewnętrznej deski okapowej impregnatem wielozadaniowym powszechnego stosowania szerokości do 20cm ; - montaż obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy stalowej powlekanej ; - montaż rynny nowej Ø 16-18wraz z hakami montażowymi z blachy stalowej powlekanej ; - montaż sztucerów rynnowych z hakami montażowymi Ø 10 -12 z blachy stalowej powlekanej; - klejenie pasa pokrycia z papy asfaltowej na okapie o szerokości pasa do 100cm; - wykonanie obróbek blacharskich gzymsów nadokiennych, gzymsów międzykondygnacyjnego i nadokiennego oraz wbudowanie parapetów okiennych w rozwinięciu do 25cm z blachy stalowej powlekanej ; - renowacja 2 balkonów z malowaniem farbą do metalu półmatową; - renowacja „bab” wjazdowych z malowaniem farba do metalu półmatową. - demontaż rusztowań oraz demontaż zabezpieczeń i wygrodzeń; - roboty porządkowe. Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach” Zakres robót obejmuje: - zabezpieczenie terenu robót ogrodzeniem stałym do wysokości 2mb z przejściami do lokali handlowych i mieszkalnych; - ustawienie zewnętrznych rusztowań rurowych. Rozbiórki, tynki, zakrycie elementów liniowych, izolacje, detal - rozbiórka fragmentu pokrycia papowego o szerokości do 30cm wzdłuż pasa nadrynnowego; - demontaż rynny Ø16 i haków montażowych; - demontaż sztucerów rynnowych Ø 10 i haków montażowych ; - demontaż obróbek podrynnowych i nadrynnowych o szerokości w rozwinięciu powyżej 50cm; - rozbiórka obróbek blacharskich gzymsu i parapetów; - skucie tynków z cokołu przyziemia i ścian do wysokości 150cm; - oczyszczenie murów przyziemia po zdjęciu tynków; - wykonanie poziomego pasa izolacyjnego; - bruzdowanie pod zakrycie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych bruzdy o szerokości do 5cm głębokości do 5 cm; - osadzenie przewodów w peszlach izolacyjnych podtynkowych Ø20-30mm ; - zakrycie przewodów zaprawą cementowo-wapienną; - wykonanie solo chłonnych tynków renowacyjnych w pasie o wysokości 150cm powyżej terenu; - czyszczenie, naprawa, uzupełnienie tynków pozostających ; - wzmocnienie tynków pozostających gruntem głęboko penetrującym powszechnego stosowania; - renowacja detalu architektonicznego wraz z gruntowaniem i malowaniem; - przygotowanie powierzchni tynków ściennych do malowania ; - wykonanie malowania elewacji płaszczyzny ściennej wraz z detalem architektonicznym ( bez cokołu ) ; - wykonanie tynku mozaikowego na cokole przyziemia. Orynnowanie, obróbki blacharskie, renowacja balkonów - oczyszczenie i impregnacja zewnętrznej deski okapowej impregnatem wielozadaniowym powszechnego stosowania szerokości do 20cm ; - montaż obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy stalowej powlekanej ; - montaż rynny nowej Ø 16-18wraz z hakami montażowymi z blachy stalowej powlekanej ; - montaż sztucerów rynnowych z hakami montażowymi Ø 10 -12 z blachy stalowej powlekanej; - klejenie pasa pokrycia z papy asfaltowej na okapie o szerokości pasa do 100cm; - wykonanie obróbek blacharskich gzymsów nadokiennych, gzymsów międzykondygnacyjnego i nadokiennego oraz wbudowanie parapetów okiennych w rozwinięciu do 25cm z blachy stalowej powlekanej ; - renowacja 2 balkonów z malowaniem farbą do metalu półmatową; - demontaż rusztowań oraz demontaż zabezpieczeń i wygrodzeń; - roboty porządkowe. -obróbka cokołu elewacji w części na styku połączenia z nawierzchnią chodnikową na budynkach przy ul. Rawskiej 6, 8, 17,19, 25 oraz na budynku przy ul. Rawskiej 19 i 21 (wzdłuż ul. Długiej). Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączoną dokumentację projektową, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (głębokie wykopy, prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót wykończeniowych w zakresie wykonywania elewacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót wykończeniowych w zakresie wykonywania elewacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: - Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji cenowej sporządzonej w oparciu o zamieszczone przedmiary robót. - Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy; - Przez termin „zakończenie całości robót” rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy. - Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl • Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Częściowy remont budynków przy ulicy: Rawska 4,11,13 oraz Rynek 15 w Skierniewicach” Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach”, nr RZP.271.29.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w tym art.8 oraz art. 96 ust.3 ustawy. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: ◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: ◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; ponadto wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Numeracja zgodna z siwz. 4.Wadium 4.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 4.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 4.2.a. W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część I: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 4 w Skierniewicach” • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część II: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 11 w Skierniewicach” • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część III: „Remont budynku przy ul. Rawskiej 13 w Skierniewicach” 4.2.b. Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.2.c. Gwarancji bankowej, 4.2.d. Gwarancji ubezpieczeniowej, 4.2.e. Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299) 4.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 4.3.a. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 4.3.b. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 4.4. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 4.5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona 4.8. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić warunki wymienione w punkcie III SIWZ: 1. Do oferty (treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 3.Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.4. niniejszej SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr 7 do SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp) - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, d) Dokumenty wymienione w pkt: IV.1. SIWZ (oferta), IV.3. SIWZ (Dowód wniesienia wadium), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, 8. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej: 8.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1.a. SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 8.2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – wg załącznika nr 3 do SIWZ. 8.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów 9. Brak przedłożenia żądanych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a oraz 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach