Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU NR 123 ORAZ W BUDYNKU NR 1 NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO- KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 24wog.zam@wp.mil.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU NR 123 ORAZ W BUDYNKU NR 1 NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO- KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont elewacji, schodów zewnętrznych i wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 123 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo- Kondycyjnym w Mrągowie. Przystosowanie sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku nr 1 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo- Kondycyjnym w Mrągowie. Zakres robót: Budynek nr 123 Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej. Skucie posadzki cementowej gr. 6cm. Rozebranie cokolików z płytek ceramicznych. Zerwanie cokolika cementowego na spoczniku. Zerwanie posadzki lastrykowej z powierzchni schodów. Rozebranie izolacji tarasu ze styropianu gr. 4cm. Demontaż siatki posadzkowej. Demontaż obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbki tarasu z papy termozgrzewalnej. Rozebranie izolacji tarasu z dwóch warstw papy. Demontaż rynien z blachy nie nadającej się do użytku. Demontaż rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. Wykucie z muru kraty okiennej o powierzchni do 2m2. Wypucie okna o powierzchni do 2m2. Demontaż tablicy granitowej z godłem. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 6km. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki oraz tablicy z godłem samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). Uwaga! W celu zapewnienia należytej jakości robót Wykonawca podczas konserwacji tarasu winien zastosować technologię wykonania robót jednego systemu - jednego producenta materiałów izolacyjnych. Oczyszczenie oraz zagruntowanie podłoża tarasu warstwą sczepną pod wylewkę spadkową. Wykonanie warstwy spadkowej tarasu o średniej grubości 2,5cm z zaprawy szybkowiążącej, gęstoplastycznej o bardzo niskim skurczu liniowym i przeznaczonej do miejsc narażonych na trwałe zawilgocenie i znaczną różnicę temperatur. Wykonanie paroizolacji z folii PE gr.0,2mm wraz z wywinięciem na ścianę i murki. Ułożenie izolacji termicznej powierzchni tarasu ze styropianu twardego EPS 200-036 gr.2cm. Wykonanie warstwy dociskowej izolacji tarasu gr.4cm z zaprawy szybkowiążącej, gęstoplastycznej o bardzo niskim skurczu liniowym i przeznaczonej do miejsc narażonych na trwałe zawilgocenie i znaczną różnicę temperatur. Wykonanie dwuwarstwowej hydroizolacji z elastycznej masy izolacyjnej mostkującej rysy i pęknięcia oraz zawierającej włókna polimerowe. Montaż profili dylatacyjnych na styku ściana - taras oraz miejsc połączeń balustrada - taras. Montaż wkładki izolacyjnej uszczelniającej wysokoelastycznej na styku ściana - taras oraz miejsc połączeń balustrada - taras. Uzupełnienie szczelin połączeń ścian i tarasu silikonem plastycznym mrozo i wodoopornym odpornym na działanie grzybów i pleśni. Osadzenie sznura dylatacyjnego w warstwie dociskowej izolacji. Ułożenie taśmy uszczelniającej wysokoelastycznej na dylatacji. Zabezpieczenie taśmy uszczelniającej dylatację elastyczną masą hydroizolacyjną mostkującą rysy i pęknięcia oraz zawierającą włókna polimerowe. Wykonanie warstwy sczepnej pod obróbkę blacharską środkiem wzmacniającym podłoże i zwiększającym przyczepność. Ułożenie taśmy uszczelniającej wysokoelastycznej na obróbce blacharskiej. Zabezpieczenie taśmy uszczelniającej obróbkę blacharską elastyczną masą hydroizolacyjną mostkującą rysy i pęknięcia oraz zawierającą włókna polimerowe. Uzupełnienie i naprawa stopni schodowych. Przygotowanie podłoża pod układanie płytek z gresu na spoczniku z kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Ułożenie mrozoodpornych i antypoślizgowych płytek z gresu grubości minimum 12mm, na warstwie kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Wypełnienie spoin fugą wysokoelastyczną, szybkowiążącą, antybakteryjną, niskonasiąkliwą oraz odporną na grzyby i pleśnie. Kolor i wzór układania płytek do uzgodnienia z Inwestorem (taras murek i spocznik). Przygotowanie podłoża pod układanie płytek z gresu na schodach z kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Ułożenie mrozoodpornych, antypoślizgowych i ryflowanych płytek z gresu grubości minimum 12 mm na schodach na warstwie kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Wypełnienie spoin fugą wysokoelastyczną, szybkowiążącą, antybakteryjną, niskonasiąkliwą oraz odporną na grzyby i pleśnie. Kolor i wzór układania płytek do uzgodnienia z Inwestorem. Przygotowanie podłoża pod układanie płytek z gresu na cokołach murku tarasu z kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Ułożenie cokolika na murkach tarasu z płytek z gresu mrozoodpornych o grubości minimum 12 mm z przycinanych o wysokości 20cm na warstwie kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Wypełnienie spoin fugą wysokoelastyczną, szybkowiążącą, antybakteryjną, niskonasiąkliwą oraz odporną na grzyby i pleśnie. Przygotowanie podłoża pod układanie płytek z gresu na cokołach biegów schodów oraz duszy z kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Ułożenie cokolika na biegach schodów i duszy z płytek z gresu mrozoodpornego grubości minimum 12mm, przycinanych o wysokości 20cm na warstwie kleju odkształcalnego, mrozoodpornego o wysokiej przyczepności. Wypełnienie spoin fugą wysokoelastyczną, szybkowiążącą, antybakteryjną, niskonasiąkliwą oraz odporną na grzyby i pleśnie. Uwaga! Przy układaniu płytek gresu na nawierzchni tarasu, schodów i boków biegów schodów oraz cokołów należy stosować gres jednego producenta w takim samym kolorze. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości ponad 25cm na tarasie, spoczniku i boku biegu schodów. Osadzenie rynny dachowej fi 15cm z blachy powlekanej. Montaż rury spustowej z blachy powlekanej fi 12cm. Skasowanie zacieków na biegach schodów. Uzupełnienie tynków nakrapianych na ścianie podłużnej oraz po demontażu obróbek blacharskich, po wykuciu okna i krat oraz po demontażu tablicy z godłem. Przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności na ścianach, ościeżach i spodów biegów. Malowanie dwa razy farbą emulsyjną elewacyjną ścian, ościeży i spodów biegów. Kolor farby identyczny do istniejącego. Demontaż do malowania i ponowny montaż pomalowanych desek balustrady. Ewentualna wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów. Zeskrobanie starej farby z elementów drewnianych i metalowych balustrady oraz dwuktrotne malowanie farbą olejną balustrad. Osadzenie okna PCV o wymianach 1,13x1,41m z szybą bezpieczną P5. Montaż godła emaliowanego (zgodnie z rozporządzeniem Rady ministrów z 7 grudnia 1955r Dz. U. z 1955r nr 47 poz.316 wraz z późniejszymi zmianami) o wym.50x40cm - kalkulacja obejmuje zakup i montaż godła. Montaż na ścianie budynku napisu WOJSKOWY OŚRODEK SZKOLENIOWO-KONDYCYJNY MRĄGOWO, litery ze stali nierdzewnej ASTM 316L o grubości 5mm i wielkości 14-15cm, fronty szlifowane, każda litera wyposażona w trzy kotwy zapobiegające bujaniu się - kalkulacja obejmuje demontaż starych liter oraz zakup, transport i montaż nowego. Budynek nr 1 Osadzenie poręczy prostych dla osób niepełnosprawnych o dł.30cm lakierowanych proszkowo na kolor biały z rur o średnicy minimum 25mm, posiadające odpowiednie atesty higieniczne Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny. Poręcz należy zamocować na wysokości od 43 do 48cm od powierzchni brodzika. Przy montażu poręczy należy szczegłónie zwrócić uwagę na istniejącą instalację wod-kan, aby nie spowodować jej uszkodzenia bądź awarii. Osadzenie krzesełek prysznicowych składanych dla osób niepełnosprawnych (o szerokości siedziska minimum 37cm, głębokości siedziska minimum 39cm) z rur stalowych lakierowanych proszkowo na kolor biały, z rur o średnicy minimum 20mm, o nośności minimum 100kg posiadający elementy podnoszący nośność użytkowania, mające odpowiednie atesty higieniczne Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny. Krzesełko należy zamontować na wysokości od 40 do 45cm od powierzchni brodzika. Przy montażu poręczy należy szczegłónie zwrócić uwagę na istniejącą instalację wod-kan, aby nie spowodować jej uszkodzenia bądź awarii. Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 25.02.2014r. do 28.02.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87/429498, bądź z Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 87/4294774. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury i akceptowane przez Dowódcę JW. 4352. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie, wykonawca musi zdawać sobie sprawę z możliwości wystąpienia utrudnień odnośnie dostępu do pomieszczeń w przedmiotowym budynku. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo - p. Januszem SIWIK, tel. nr 89/5457227. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. środowiska obciążają Wykonawcę. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym - Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Komendanta WOSzK ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 18/2014 - remont budynku nr 123 oraz budynku nr 1 na terenie WOSzK Mrągowo Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl. http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach