Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja terenów poprzemysłowych – na działce nr ewidencyjny 542/32 w Pierzchnicy

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    Urzędnicza 6
    26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: prywatny przedsiębiorca

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja terenów poprzemysłowych – na działce nr ewidencyjny 542/32 w Pierzchnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przystosowaniu budynku do funkcji handlowej, w którym znajdować się będzie hala sprzedaży, magazyny, sanitariaty i kotłownia. 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.1. Roboty remontowo-budowlane: I etap a) przemurowanie i uzupełnienie ścianek działowych w istniejących łazienkach i magazynkach; b) wzmocnienie konstrukcji słupów; c) wykonanie nowych warstw posadzkowych; d) wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; e) wykonanie tynków wewnętrznych; f) wykonanie okładziny ściennej z płytek; g) wykonanie docieplenia elewacji wraz z wyprawą elewacyjną; h) malowanie pomieszczeń farbami odpornymi na działanie środków dezynfekujących; i) wykonanie sufitów podwieszanych j) roboty porządkowe; II etap k) roboty zagospodarowania terenu; l) wymiana ogrodzenia; 1.1.2.Roboty sanitarne - I etap 1.1.3. Roboty elektryczne – I etap 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja techniczna 2) Przedmiary, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do: 1) w razie konieczności uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu; 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego- jeżeli będą wymagane (np. SANEPID) 3) serwisu zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji; 4) przeprowadzenie wymaganych przez producenta zamontowanych urządzeń przeglądów i konserwacji, nie rzadziej niż 2 razy w każdym roku obowiązującej gwarancji/rękojmi. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45232460-4 Roboty sanitarne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca złoży: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. b) Dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach