Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
- Data zamieszczenia: 2015-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i adaptacji lokali w istniejącym budynku na potrzeby biurowe MOPS - os. Teatralne 24 w Krakowie. Cały zakres prac podzielony został na dwa etapy. Zamówienie to dotyczy drugiego etapu m. in. w zakresie prac: 1) rozbiórkowych i wyburzeniowych, 2) murarskich i suchych tynków, 3) malarskich i okładzinowych 4) posadzkowych i wykładzinowych, 5) ślusarskich, 6) instalacji wod - kan. polegających na montażu urządzeń sanitarnych, 7) instalacji wentylacyjnej, 8) instalacji elektrycznych i teletechnicznych, 9) modernizacji dźwigu, 10) wykonania elementów betonowych jak schody i pochylnia 11) montażu klapy oddymiającej, 12) wyposażeniu, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlano - wykonawczym oraz przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z uwagami zawartymi poniżej: 1) Pomieszczenia będące w dalszym ciągu w użytku, przekazane zostaną Wykonawcy do remontu w terminie późniejszym tj.: a) pomieszczenia oznaczone na projekcie jako 2.11,2.12,2.1,2.14 po 01.09.2015r., b) pomieszczenia oznaczone na projekcie jako 1.9,1.10,1.11,1.12 po 21.09.2015r., 2) W pomieszczeniach 1.9,1.10,1.11,1.12 oraz 2.11,2.12,2.1,2.14 które nie były objęte remontem w pierwszym etapie prac, po zerwaniu istniejących okładzin posadzkowych należy wyrównać podłoże pod nowe panele podłogowe za pomocą wylewki samopoziomującej. W pozostałych pomieszczeniach gdzie zostały w I etapie skute posadzki należy wykonać nowe wylewki cementowe zbrojone siatką stalową. 3) Zamówienie obejmuje okna oddzielenia pożarowego EI 60 (aluminiowe) O4, drzwi wejściowe Dz1 (aluminiowe), drzwi między klatką schodową a lokalem na I i II piętrze EI 30 (aluminiowe) D7, drzwi oddzielenia pożarowego EI 60 D3 na parterze, I i II piętrze oraz zamontowane zostaną drzwi D2 (EI30) na parterze. W piwnicy należy wymienić drzwi do pomieszczenia MPEC-u na drzwi o odporności ogniowej EI 60 D8. Zamontowane zostaną wszystkie drzwi wewnętrzne. Drzwi wewnętrzne oznaczone D5 należy zamontować o szerokości zgodnej z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej rys. Z.2. Drzwi oznaczone jako Dz2 nie będą zmieniane - pozostają istniejące drzwi. 4) Wykonać należy przebicie między pomieszczeniami 2.12 i 2.2 gdzie wykonane zostaną schody, przebicie miedzy pom. 0.16 i klatką schodowa, miedzy pom. 0.14 i klatką schodową oraz na parterze między pom. 0.3 i klatką schodową w części nie objętej opracowaniem. W pom.0.16 należy zdemontować i zamurować drzwi zewnętrzne (zamurowane drzwi należy ocieplić od zewnątrz) oraz rozdzielić ścianką pom. 0.6 i 0.16. 5) Na I i II piętrze w pomieszczeniach (wymienionych w pkt.1) nie objętych remontem w I etapie należy wykonać wszystkie zmiany związane z przebiciami, montażem nadproży, postawieniem nowych ścianek i wykonaniem instalacji wentylacyjnej. 6) W etapie tym są wszystkie prace wykańczające związane m. innymi z wykonaniem tynków, tapetowaniem i malowaniem ścian, wykonaniem posadzek, okładzin ściennych, montażem sufitów podwieszanych, obudową z płyt gipsowych, wyposażeniem i białym montażem. 7) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace związane z modernizacją windy, w tym przebudowę szybu windowego. Do wykonania przebudowy należy wykazać się doświadczeniem w tego typu pracach lub posłużyć się podwykonawcą posiadającym takie doświadczenie. Zamawiający informuje, że firma OTIS która opracowała projekt modernizacji przedmiotowego dźwigu konserwuje urządzenie. Prace związane z windą należy prowadzić w końcowym etapie prac związanych z adaptacją lokali na os. Teatralnym 24 w szczególności po przebudowie układu komunikacyjnego przy windzie (termin bezwzględnie uzgodnić z zamawiającym). 8) Etap ten obejmuje pełny zakres prac elektrycznych i teletechnicznych. 9) Należy zamontować i podłączyć klapę oddymiającą. 10) Należy wykonać rampę dla osób niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją oraz podwyższyć balustradę na klatce schodowej. 11) Zakres prac nie obejmuje klejenia tapety oraz malowania na ścianach klatki schodowej na której zamontowana zostanie klapa oddymiająca i podwyższona barierka schodowa. 12) Kolorystykę oraz elementy wyposażenia należy zachować zgodnie z projektem po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. 13) Platformę schodową zastąpiono schodołazem, którego dostarczenie objęte jest przedmiotem zamówienia, 14) Przebudowę dźwigu może wykonać wyłącznie wykonawca lub podwykonawca posiadający odpowiednie uprawnienia do modernizacji urządzeń dźwigowych, 15) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać przed odbiorem robót - decyzję Urzędu dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację urządzenia dźwigowego. 16) Zamówienie nie obejmuje: dostawy i montażu, pojemników na mydło, ręczniki i papier toaletowy oraz koszy na śmieci, tablic informacyjnych zewnętrznych i przy pokojach, wycieraczek wewnętrznych przy drzwiach DZ1 i DZ2 (zamówienie obejmuje wyłącznie jedną wycieraczkę systemową zewnętrzną przy drzwiach DZ1), 17) Projektant w ramach nadzoru autorskiego zmienił materiały: zamiast płyty meblowej użył płyty wiórowej do wykończenia ścian oraz zamiast paneli podłogowych wykładziny PCV, 18) Wentylacja obejmuje montaż wentylatorów oraz wykonanie instalacji w pomieszczeniach 1.9,1.10,1.11,1.12 oraz 2.11,2.12,2.1,2.14, pozostałą część została instalacji została wykonana w I etapie robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 roku, do godz. 08:30. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Pekao S.A. Oddział w Krakowie o numerze następującym: 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji ( nie krótszy niż 36 m-cy, nie dłuższy niż 60 m-cy)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń w budynku przy ul. Jodłowej 12 w Krakowie, na pomieszczenia przychodni weterynaryjnej w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wraz z dostawą wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-07-25 - Remont dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w ramach poszerzenia istniejącego przedszkola w parterze budynku szkolno-przedszkolnego w Przytkowicach
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-06 - Kompleksowy remont dachu pawilonu A-0 wraz z wymianą instalacji odgromowej oraz instalacji ogrzewania rynien - etap III-KC-zp.272-298/16
Dodano: 2016-06-27 - Termomodernizacja budynku OSP w Przeciszowie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach - etap III
Dodano: 2016-06-15 - Montaż nasad kominowych na dachu budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego- Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Medycznej 9. Sprawa znak: 141.2711.65.2016
Dodano: 2016-06-07 - Remont budynku przychodni zdrowia przy ul. Dunajewskiego 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07