Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji prosumenckich - modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w oparciu o systemy kolektorów słonecznych na terenie gminy Lubień

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 00053774000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji prosumenckich - modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w oparciu o systemy kolektorów słonecznych na terenie gminy Lubień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach niniejszego zamówienia pn: Budowa mikroinstalacji prosumenckich - modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w oparciu o systemy kolektorów słonecznych na terenie gminy Lubień należy wykonać wszelkie niezbędne prace zmierzające do zainstalowania poszczególnych zestawów solarnych oraz wykonać roboty budowlane i instalacyjne w oparciu o opracowaną dokumentację obejmującą swym zakresem montaż systemów solarnych wraz z adaptacją istniejącej instalacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót, w Programie Funkcjonalno użytkowym, w wstępnej dokumentacji technicznej opracowanej dla każdego budynku oddzielnie oraz w przedmiarach robót. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w 101 budynkach położonych na terenie Gminy Lubień w miejscowościach: Lubień, Tenczyn, Krzeczów i Skomielna Biała. 4. Zestawy solarne będą służyły do podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Konstrukcja zestawów nie może wykluczać ich rozbudowy, a więc zwiększenia mocy (np. w przypadku rozbudowy budynku) jak również dodania funkcjonalności polegającej na wspomaganiu centralnego ogrzewania. Wykonawca powinien dostarczyć i zamontować oraz uruchomić zestawy solarne w oparciu o kolektory słoneczne płaskie o parametrach eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji technicznej. Potwierdzeniem spełnienia powyższych wymagań względem kolektorów słonecznych, jak również potwierdzeniem odpowiedniej ich jakości oraz trwałości jakości jest co najmniej: a) certyfikat zgodności na znak Solar Keymark lub inny równoważny mu certyfikat zgodności, potwierdzający między innymi przeprowadzenie badań zgodnie z całym obowiązkowym zakresem normy PN-EN 12975-1 (lub równoważnej) według metodologii ujętej w normie PN-EN 12975-2 (lub równoważnej) oraz b) skrócone lub pełne sprawozdanie (raport) z badań, wykonanych przez akredytowane laboratorium badawcze wg. podanych norm lub załącznik do certyfikatu na znak Solar Keymark lub inne dokumenty równoważne. Dodatkowo wymaga się aby sprawozdanie z badań (raport) potwierdzało przeprowadzenie przez akredytowane laboratorium badawcze badania odporności na uderzenie (odporności na gradobicie) zgodnie z pkt. 5.10 normy PN-EN12975-2. Wykonawca przeszkoli użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem. Wykonawca zapewni usługi serwisowe zamontowanych instalacji w okresie gwarancji. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej wybranej części obiektów wymienionych przez Zamawiającego w wstępnej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, na których będzie dokonywany montaż zamawianych instalacji solarnych. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu. 7. Podane w dokumentacji przetargowej (w siwz oraz w jej załącznikach) nazwy własne wyrobów i producentów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania wyrobów innych producentów niż wskazano w projekcie, pod warunkiem jednak zachowania parametrów jakościowych i technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego tj. Gmina Lubień, Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej nr rach. : 24 88080006 0030 0300 1515 0020 oznaczenie sprawy IGK.ZP.271.6.2015 2. Wadium winno być : wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.Ust.6 Ustawy tj. może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm. ). 2. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium, o którym mowa w ust.1 pkt 17 niniejszej Specyfikacji powoduje, iż Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lubień, adres: 32-433 Lubień 50 w terminie określonym w punkcie 17.1. niniejszej specyfikacji, a kserokopia zabezpieczenia winna być dołączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Wykonawca obowiązany jest do dołączenia do Jego oferty, potwierdzonej przez bank, kopii przelewu kwoty wadium. Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego w terminie określonym w ust. 1 niniejszego punktu specyfikacji. 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglubien
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach