Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Droga i parkingi przy Publicznym Przedszkolu nr 5 i Publicznym Przedszkolu nr 6 w Świebodzinie

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Droga i parkingi przy Publicznym Przedszkolu nr 5 i Publicznym Przedszkolu nr 6 w Świebodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Droga i parkingi przy Publicznym Przedszkolu nr 5 i Publicznym Przedszkolu nr 6 w Świebodzinie Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi, miejsc postojowych i utwardzonego placu przy Publicznych Przedszkolach Nr 5 i Nr 6 oraz remont nawierzchni drogi dojazdowej i placu z płyt betonowych zlokalizowanych przy bloku nr 4 przy ul. Sulechowskiej. Projekt obejmuje również rozbudowę istniejącej kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia projektowanych nawierzchni oraz budowę oświetlenia ulicznego. Zakres opracowania określają granice działek o numerach ewid. 346/55; 346/18; 346/50; 346/48 i 346/51 obręb 0003 Świebodzin. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty branży drogowej: a) Roboty rozbiórkowe: nawierzchni z betonu, z płyt betonowych, z kostki betonowej i płytek, - ok. 1 629 m2, rozebranie krawężników, obrzezy - ok. 322 mb, b) Roboty ziemne: wykonanie koryta - ok. 3 242 m2, c) Podbudowy: z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 2199 m2,z piasku-ok. 1048m3, z kruszywa łamanego - ok. 2764 m2, d) Nawierzchnie: z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm czerwonej - ok. 10 m2, z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej - ok. 1920 m2, z kostki betonowej grubości 8 cm typu EKO - ok. 763 m2, z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej - ok. 214 m2, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej-ok. 70,00m2, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm,15x22cm i oporników betonowych o wym. 12x25cm - ok. 1069 m, ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wym. 15x22 cm - ok. 115 m, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 34 m, e) Zieleń: humusowanie terenów zieleni z obsianiem - ok. 150 m2,nasadzenia drzew-2szt. I krzewów 250szt. 2) Roboty branży elektrycznej: a) Układanie kabli - ok. 361 m, b) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 8 szt., c) Montaż opraw oświetleniowych - 8 szt., 3) Roboty branży sanitarnej: a) Roboty ziemne i demontażowe b) Roboty montażowe: kanały z rur PVC o średnicy zewn. 200 mm - ok. 40,0 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 160 mm - ok. 121,0 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 150 mm - ok. 3,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 3 szt., studzienki kanalizacyjne o średnicy 425 mm z rury karbowanej z PP Lub PE- 1 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem - 17 szt., odwodnienie liniowe z polimerobetonu o szer. 30 cm i 15cm wyposażone z żeliwny ruszt i studnię połączeniową –ok. 4 i 6 m, rury spustowe z PVC fi 160mm-ok. 6,0m,czyszczaki fi 160mm-4 szt., rury ochronne fi 200 i 400 mm-ok.22,00mb. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 196/2017 z dnia 18 lipca 2017 r. i projekcie budowlano-wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wynikające z uzgodnień poszczególnych branż, i) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł, j) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, k) opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) koszty zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania w imieniu Gminy Świebodzin decyzji pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu inwestycji. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.10.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Droga i parkingi przy PP nr 5 i 6 w Świebodzinie ”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Droga i parkingi przy PP nr 5 i 6 w Świebodzinie”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy- załącznik nr 1a do SIWZ. 3)OŚWIADCZENIE o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu- zał. nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 5)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu- zał. nr 2 do SIWZ. 6)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie -zał. nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI.SIWZ. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej-załącznik nr 4 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach