Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. »Głęboka termomodernizacja budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącego siedzibą Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56«

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
    REGON: 10212400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. »Głęboka termomodernizacja budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącego siedzibą Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56«
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie termomodernizacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącego siedzibą Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56, które obejmują w szczególności: 1) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej o grubości minimum 25 cm wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 2) wymianę istniejących okien na nowe z PCV w strefie wentylacji grawitacyjnej i wentylacji mechanicznej wywiewnej, o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż U=0,9 W/m2K dla całego okna, wyposażonych w higrosterowalne nawiewniki powietrza wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 3) wymianę parapetów zewnętrznych na stalowe; 4) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu gr. min. 3cm; 5) wymianę istniejących drzwi zewnętrznych aluminiowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż U = 1,3 W/m2K, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 6) modernizację systemu centralnego ogrzewania (c.o.) w zakresie kompleksowej modernizacji instalacji, wymiany pionów, poziomów oraz grzejników, zastosowania niezbędnej armatury sterującej poprawną pracą instalacji, wymiany zaworów termostatycznych na nowoczesne zawory termostatyczne dostosowane do zmodernizowanej instalacji, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Modernizacja instalacji c.o. bez kotłowni; 7) modernizację systemu ciepłej wody użytkowej (c.w.u). w zakresie wymiany pionów oraz poziomów instalacji c.w.u. wraz z niezbędną armaturą, modernizacji systemu cyrkulacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem przerw w pracy systemu, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 8) modernizację oświetlenia: kompleksowa wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłem LED, zastosowanie rozwiązań wspierających oszczędność energii elektrycznej tj. czujniki ruchu w łazienkach, kotłowni oraz komunikacji, wymianę instalacji elektrycznej, naprawę uszkodzonych tynków powstałych w wyniku wymiany instalacji oraz malowanie uszkodzonych powierzchni, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 9) naprawa tynków, malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach, uzupełnienie okładzin ścian i podłóg; 10) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2018 r. poz. 1984 ze zm.). 11) po wykonaniu prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania i zgłosi je do odbioru zgodnie z wymaganiami prawa i wytycznymi Zamawiającego, w tym badania wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U z 2017 r. poz. 2294 ze zm.), pozwalające ocenić wewnętrzną instalację wodociągową; 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. W zakres zamówienia wchodzi również malowanie ościeży (wnęk okiennych zewnętrznych) farbą do tynków silikatowo-silikonowych na kolor zbliżony do koloru elewacji, na przygotowanym podłożu według Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- ST-B.04. Roboty Tynkarskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji budowlano-wykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp tj.: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu „Wadium -Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. »Głęboka termomodernizacja budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącego siedzibą Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56« znak: 2601-ILZ.260.2.2020”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 306 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: „Wadium -Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. »Głęboka termomodernizacja budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącego siedzibą Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56« znak: 2601-ILZ.260.2.2020”. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 6. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w ust. 5, winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z właściwymi zapisami art. 46 ustawy Pzp. 14. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą – zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub, jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium tj.: a) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - potwierdzenie wniesienia wadium, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału XV ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach