Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - REMONT CZĘŚCI SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO LEGIONÓW W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Piłsudskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7672670 , fax. 089 7670272
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 18 18
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7672670, fax. 089 7670272
    REGON: 51055470300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwiklw.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - REMONT CZĘŚCI SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO LEGIONÓW W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - renowacja odcinka uszkodzonej sieci kamionkowej dn 200, długości 25m, metodą utwardzonego rękawa w techno-logii Insitouform lub podobnej, zapewniającej zbliżone efekty użytkowe, - renowacja studni rewizyjnych oznaczonych w dokumentacji technicznej symbolami k2 i k3, dowolną metodą i technologią, - przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej od budynku Legionów 1B do studni k2 i k3, - przewiert sterowany na odcinku 40m od studni k2 do k4, - renowacja studni k2, k3, k4, z przystosowaniem do wymagań związanych ze zmianą wysokości usytuowania nowej sieci - przewiertu, - zagospodarowanie placu budowy oraz roboty związane z przywróceniem do stanu pierwotnego terenu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj zespół wykwalifikowanych pracowników, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponują wyposażeniem technicznym niezbędnym dla sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udzielą minimum 36 - miesięczny okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru., 6. spełnią wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie powyższych warunków dokonane będzie na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W ramach niniejszego postępowania nie dopuszcza się składania odrębnych ofert częściowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy oraz formularz cenowy (kosztorys sporządzony przez Wykonawcę) 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie - dotyczy konsorcjum, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki ustawowe udziału w postępowaniu, określone art.22 ust.1 pkt.1 do 4 i art.24 ust.1 i 2 ustawy, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, dołączyć należy : poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wymaganych uprawnień kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjne sieci kanalizacyjne, 6. dokument potwierdzający, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do kopii polisy należy dołączyć potwierdzenie uiszczenia składki wystawione przez ubezpieczyciela lub inny dokument to potwierdzający. Uwaga : Wybrany w niniejszym postępowaniu wykonawca, przed podpisaniem umowy dokona następujących ubezpieczeń budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania przedmiotu umowy zamawiającemu. 7. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwiklw.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach