Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - remontowych w Inspektoracie ZUS w Starachowicach przy ul. Radomskiej 31a.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, Piotrkowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413677100 , fax. +48413677391
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach
    Piotrkowska 27
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413677100, fax. +48413677391
    REGON: 00001775600467
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - remontowych w Inspektoracie ZUS w Starachowicach przy ul. Radomskiej 31a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonania robót budowlano - remontowych w Inspektoracie ZUS w Starachowicach przy ul. Radomskiej 31a polegających na: 1) wykonaniu termomodernizacji budynku, 2) przebudowie sanitariatów z dostosowaniem ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 3) malowaniu pomieszczeń oraz wymianie wykładzin dywanowych na PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 14.000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 ustawy p.z.p. 3.Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert (w przypadku przelewu – musi być na rachunku bankowym Zamawiającego). 4.Wadium w formie pieniężnej (przelew) należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 13 1020 5590 0000 0502 9120 7016. Na przelewie zaleca się umieścić informację: „Wadium – wykonanie robót budowlano - remontowych w Inspektoracie ZUS w Starachowicach przy ul. Radomskiej 31a”. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający zaleca dołączenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty, natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Kielcach przy ul. Kolberga 2a pokój 421– Stanowisko ds. Zamówień Publicznych. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy p.z.p. .Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach