Przetargi.pl
Wykonanie robót budowalnych w budynku należącym do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. dr. Pieniężnego 24

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
    REGON: 00102088400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowalnych w budynku należącym do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. dr. Pieniężnego 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w budynku należącym do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. dr. Pieniężnego 24 i został podzielony 3 części: 1) Część I - Wymiana drzwi wewnętrznych, 2) Część II - Wymiana stolarki okiennej, 3) Część III - Wymiana posadzek z paneli podłogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1. Załącznik Nr 1 – Dokumentacja dot. części I, 2. Załącznik Nr 2 – Dokumentacja dot. części II, 3. Załącznik Nr 3 – Dokumentacja dot. części III oraz Projekt umowy (stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ), do której podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana do realizacji danej części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 10 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach